زوم‌ اپ: نسخه‌ ای دیگر از سری بازی‌ های سونیک با Sonic Jump

شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بدون شک سونیک یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌ها است. یک جوجه‌تیغی آبی رنگ که با سرعت بی‌نظیرش دوران کودکی بسیاری از ما را رقم زده و این بار در سبک جدیدی، از پایین به بالا حرکت خواهد کرد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بعد از منسوخ شدن کنسول بازی سگا جنسیس و ورود به نسل جدید کنسول‌ها، Sega بارها و بارها تلاش کرد تا سونیک را باری دیگر به صدر بازی‌ها برساند اما این تلاش‌ها با وجود آنکه تا نسل هشتم کنسول‌ها یعنی PS4 و XboxOne نیز ادامه داشت، کارگشا نبود و سونیک در هر عنوان، تنها در حد یک بازی معمولی ظاهر می‌شد. Sega هر ایده‌ای که به فکرش می‌رسید برای این بازی به کار می‌برد؛ سبک ماشینی، سبک سه‌بعدی سوم‌شخص، بازسازی نسخه‌ی دو‌بعدی با گرافیک خارق‌العاده و... تنها بخشی از بازی‌های مختلفی است که توسط سونیک منتشر شدند و برای به انجام رساندن ماموریت خود یعنی محبوبیت دوباره‌ی سونیک شکست خوردند. اما در این بین یکی از معدود عناوینی که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت Sonic Jump بود که با الهام گرفتن از بازی Doodle Jump، یک بازی دو‌بعدی و پرشی را به گیمرها ارائه داد. در Sonic Jump خبری از سرعت بالا و اذیت‌کننده‌ی سونیک‌های قبلی که باعث می‌شد تا حتی چشم‌ها نیز از دنبال کردن این شخصیت جا بمانند نیست و یک محیط آرام و خلوت، درست مانند نسخه‌های اصلی سونیک در سگا جنسیس را در خود جای داده است.

sonicfeve2r

در این بازی با یک بخش رکوردی و یک بخش داستانی رو به رو هستید که باید بالا و بالاتر بروید تا رکوردهای بهتری کسب کنید و دشمن اصلی یعنی Eggman را شکست دهید. گرافیک بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده است و شما می‌توانید در Sonic Jump، شخصیت محبوب خود را در همان سبک دو‌بعدی، اما این بار در مسیر پایین به بالا مشاهده کنید. حلقه‌های موجود در نسخه‌های اصلی Sonic Hedgehog در این بازی نیز وجود دارند و می‌توانید با جمع‌آوری آن‌ها به آزاد کردن محصولات فروشگاه بپردازید. پرش‌های چرخشی سونیک نیز فراموش نشده‌اند و در این بازی حضور دارند و در نقش نابودکننده‌ی دشمنان به شما کمک خواهند کرد. کافی است هنگامی که نزدیک به برخورد با دشمنان بودید، روی صفحه اشاره کنید تا تیغ‌های تیز این جوجه‌تیغی دوست‌داشتنی، دشمنان شما را نابود کند. حضور شخصیت‌های محبوب بازی از جمله Sonic، Tails و Knuckles، دارا بودن حالت داستانی در ۴۸ مرحله برای نابودی دشمن دیرینه یعنی دکتر Eggman، وجود مکان‌های مختلف و شگفت‌انگیز از جمله جنگل، کوه و... و دارا بودن گرافیک چشم‌نواز و خیره‌کننده تنها بخشی از ویژگی‌های این بازی محبوب هستند. برای دانلود این بازی که برای آی او اس و اندروید منتشر شده، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات