تصاویر منتسب به G4 Stylus ال‌ جی فاش شد

جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که به نظر می‌رسد گوشی G4 مهمترین محصول و پرچمدار ال‌جی در سال 2015 باشد، ولی بارها از سوی این شرکت و اخبار دیگر تایید شده که این کمپانی کره‌ای در کنار جی 4 یک گوشی دیگر نیز معرفی خواهد کرد. احتمال دارد نام این دستگاه G4 Stylus باشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

G3 Stylus یک گوشی میان‌رده نسبتا موفق از سوی ال‌جی بود که نسخه‌ مجهز به قلم جی 3 به شمار می‌رفت و احتمالا جی 4 استایلوس نیز باید مدلی نسبتا ضعیف‌تر از جی 4 همراه با قلم باشد. وب‌سایت TechnoBuffalo تصاویری را منتشر کرده که احتمالا گوشی جی 4 استایلوس را نشان می‌دهد. گفته می‌شود این دستگاه که با نام LG LS770 شناخته می‌شود، ماه گذشته در FCC دیده شده و قرار است به یک نمایشگر 5.8 اینچی (با رزولوشن نامشخص)، پردازنده اسنپدراگون 610 یا 615، شبکه LTE و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض مجهز شود. این گوشی‌ می‌تواند از سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی بهره ببرد. ضمن اینکه نام جی 4 استایلوس نشان می‌دهد که به قلم استایلوس خود ال‌جی مجهز می‌شود.

به نظر می‌رسد این فبلت همان مدلی باشد که پیشتر با نام G4 Note مشاهده شده بود. زمان عرضه یا معرفی جی 4 استایلوس مشخص نیست، ولی احتمالا ال‌جی بعد از رونمایی G4 در روز 8 اردیبهشت (28 آوریل)، جی 4 استایلوس را معرفی کند.

This-could-be-the-LG-G4-Stylus 1
This-could-be-the-LG-G4-Stylus 4
This-could-be-the-LG-G4-Stylus 2
This-could-be-the-LG-G4-Stylus 3
This-could-be-the-LG-G4-Stylus 5
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات