شایعات: مایکروسافت در کنار دو پرچمدار جدید خود، روی دو گوشی میان‌رده دیگر نیز کار می‌کند

جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
این بار اخبار جدید از پرچمداران ردموندی‌ها منتشر شده است. البته همچنان باز هم باید شاهد حضور گوشی‌های میان‌رده مایکروسافت باشیم. امشب اخباری منتشرشده که نشان می‌دهد مایکروسافت به جز دو پرچمدار جدید روی دو گوشی میان‌رده دیگر نیز کار می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت قصد دارد بعد از انتشار نسخه نهایی سیستم عامل ویندوز 10 در فصل تابستان، دستگاه‌های جدید خانواده لومیا مجهز به این اکوسیستم را معرفی کند. در حالی که همه بی‌صبرانه منتظر معرفی یک دستگاه پرچمدار از سوی ردموندی‌ها هستند، به نظر می‌رسد این شرکت روی دو گوشی میان‌رده دیگر نیز کار می‌کند که قرار است در بازه زمانی سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری میلادی معرفی شوند.

وب‌سایت NokiaPowerUser امروزی پستی را منتشر کرده که جاوی اطلاعات جدیدی از دستگاه‌هایی است که مایکروسافت روی آنها کار می‌کند.

- احتمالا لومیا 940 به یک نمایشگر 5 اینچی و لومیا 940XL به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی مجهز شوند، سنسور دوربین اصلی در پشت دستگاه یک نمونه 24 یا 25 مگاپیکسلی از نسخه مشابه دوربین 20 مگاپیکسلی لومیا 930 خواهد بود. هر دو دستگاه شاید از یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسل یا بالاتر بهره بگیرند. همچنین انتظار داریم فناوری لمس سه‌بعدی، اسکنر Iris (عنبیه) و پشتیبانی از قلم به عنوان بخش دیگری از قابلیت‌های این دو پرچمدار باشد.

- شنیده‌ شده یک گوشی میان‌رده با سنسور دوربین پشت 13 یا 14 مگاپیکسل (با فناوری PureView)، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل، پردازنده بهتر یا مشابه لومیا 830 با کمی تغییرات و نمایشگر 5 اینچی نیز معرفی می‌شود که احتمالا لومیا 840 خواهد بود.

- و در آخر اینکه شاید از یک گوشی میان‌رده دیگر با نمایشگر بزرگتر (5.5 تا 5.7 اینچ) و مشخصات دوربین مشابه لومیا 840 بدون فناوری PureView نیز با نام احتمالی لومیا 740 ایکس‌اِل رونمایی شود.

بیشتر از اخباری که پیرامون گوشی‌های میان‌رده مایکروسافت وجود دارد، اطلاعات مربوط به پرچمداران این شرکت طرفداران ردموندی‌ها را خوشحال می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات