8 اپلیکیشن برتر موبایل برای پخش تریلر فیلم ها

پنج‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
مطالعه 6 دقیقه
اگر از علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی باشید، مطمئنا تماشای تریلر فیلم‌هایی که در حال اکران هستند یا به زودی نوبت اکران آن‌ها فرا می‌رسد برای شما لذت‌بخش خواهد بود. ما نیز در این پست به معرفی 8 اپلیکیشن برتر در زمینه‌ی نمایش تریلرها در پلتفرم اندروید، آی‌او‌اس، و ویندوزفون خواهیم پرداخت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن‌های متنوعی برای تماشای تریلرها ساخته و منتشر شده است که بعضی از آن‌ها دچار نقص‌ها یا ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند و این موضوع ممکن است تصمیم‌گیری بین انتخاب چند اپلیکیشن را سخت کند. در این مقاله شما با 8 اپلیکیشن برتر و محبوب در زمینه‌ی تریلرها آشنا خواهید شد و می‌توانید با توجه به توضیحات ارائه شده، بهترین اپلیکیشن را بنا بر سلیقه‌ی خود انتخاب و دانلود کنید.

8. Smart Movies

smartt

با توجه به رتبه‌ی اینکه Smart Movies به عنوان هشتمین اپلیکیشن برتر در این زمینه معرفی می‌شود، احتمال اینکه آن را نادیده بگیرید کم نیست. در این اپلیکیشن امکان سرچ تریلر‌ها در نظر گرفته نشده است و همچنین تعداد تریلرهای موجود در آن نسبتا کم است که همین تعداد ویدئوهای کم نیز به سایت یوتیوب لینک داده شده‌اند. اینجاست که می‌توان کلمه‌ی Smart در ابتدای نام این برنامه را بیشتر یک شوخی دانست. با این حال اجازه دهید که به برنامه‌های بعدی و گزینه‌های بهتر بپردازیم.

 

7. Actual Movie Trailers

alcc

بدون شک شعار تبلیغاتی این اپلیکیشن یعنی "تنها منبع تریلری که شما نیاز خواهید داشت"، چیزی بیشتر از یک اغراق نیست. شاید بزرگترین ایراد این اپلیکیشن این باشد که تنها در حالت Landscape اجرا می‌شود و این طراحی ضعیف آن باعث می‌شود تا در لحظه، فقط توانایی نمایش 4 یا 5 فیلم را در صفحه‌ی نمایش شما داشته باشد. با این حال برای بعضی کاربران که فقط قصد تماشای تریلر فیلمی خاص را دارند این موضوع می‌تواند مفید هم باشد. اما اگر دنبال گزینه‌ی بهتری برای این موضوع هستید، به خواندن ادامه دهید.

 

6. Moviefone

movifan

احتمالا Moviefone اولین نامی است که تا اینجای لیست برای کاربران نامی آشنا است. در این اپلیکیشن علاوه بر امکان مشاهده‌ی تریلر فیلم‌های جدید، می‌توانید اخبار مرتبط با فیلم‌ها را نیز دنبال کنید و در صورت تمایل بلیط اکران‌ها را نیز خریداری کنید. متاسفانه در این اپلیکیشن باگ‌هایی وجود دارد که نیازمند برطرف شدن در بروزرسانی‌های بعدی هستند. برای مثال بعضی مواقع، در بارگذاری فیلم‌ها یا پیدا کردن کمله‌های جستجو شده ناموفق عمل می‌کند. امیدواریم که سازندگان Moviefone کمی اپلیکیشن خود را جدی‌تر بگیرند و در آینده‌ای نزدیک به بهبود موارد درونی و ظاهری آن بپردازند.

 

5. IMDB

imdbbb

بدون شک تنها گزینه‌ای که در این بین نیازی به معرفی ندارد IMDB است که عظیم‌ترین بانک اطلاعاتی فیلم و سریال در سراسر جهان را در خود جای داده است. هیچ‌کدام از اپلیکیشن‌های دیگر در این لیست، حتی به گرد پای این اپلیکیشن نیز نخواهند رسید با این حال تنها دلیلی که رتبه‌ی بالاتری به آن اختصاص نداده‌ایم این است که عملکرد اصلی این برنامه درباره‌ی پخش تریلرها نیست و برای تماشای تریلرها، نسبت به اپلیکیشن‌های دیگر باید صفحات بیشتری را جستجو کنید. اگر خودتان را یک فیلم‌باز می‌دانید مطمئین هستیم که در حال حاضر این اپلیکیشن روی گوشی شما نصب است. اپلیکیشنی مانند IMDB ریزترین اطلاعات موجود برای فیلم‌ها و سریال‌های دنیا را همراه تریلرهایشان در اختیار شما می‌گذارد. اگر علاقه‌ای به نصب چند اپلیکیشن مختلف ندارید و می‌خواهید تنها با نصب یک اپلیکیشن به تمامی خواسته‌های خود برسید، مسلما این اپلیکیشن بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 

4. Google Play Movies and TV

googggg

اگر گذرتان به پلی‌استور اندروید افتاده باشد حتما با فیلم‌هایی که در این مارکت برای فروش ارائه شده‌اند مواجه شده‌اید. Google Play Movies اپلیکشینی برای مدیریت روی این عناوین است و اگرچه برای رسیدن به تکامل برادران خود همچون iTunes هنوز نیازمند رشد بیشتری است اما با این حال، ظاهر کاربری چشم‌نواز، امکان سرچ قدرتمند بین تمامی عناوین و بروزرسانی‌های قابل اعتماد، این اپلیکیشن را به یک گزینه‌ی خوب برای افرادی که تمایل به تماشای تریلر فیلم‌ها و همچنین خرید آن‌ها دارند تبدیل کرده است.

 

3. Movies by Flixster

flx

شاید بتوان بعد از IMDB، شناخته شده‌ترین نام در این لیست را Flixster دانست. اپلیکیشنی که با ارائه دادن بانک اطلاعاتی عظیمی از فیلم‌ها، و شامل شدن تریلر برای اکثر عناوین موجود در آن، یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های سینمایی را به وجود آورده است. رابط کاربری برنامه کاملا استاندارد و کاربرپسند طراحی شده است به طوری که از کار با آن لذت خواهید برد. اطلاعات دقیق و کاملی که از فیلم‌های جدید و حتی قدیمی در این اپلیکیشن وجود دارند نیز در کنار امکان خرید بلیط فیلم‌ها یک اپلیکیشن دوست داشتنی را از Flixster به وجود آورده‌اند.

 

2. Fandango

fand

اگرچه اپلیکیشن Fandango بیشتر به عنوان یک مرکز فروش بلیط برای فیلم‌ها شناخته می‌شود، با این حال برای انتخاب بهتر کاربرانی که قصد خرید بلیط دارند، تریلر فیلم‌های در حال اکران را نیز قرار داده است که همین موضوع باعث می‌شود تا Fandango نیز در لیست منتخب ما حضور داشته باشد. رابط کاربری این برنامه بسیار عالی و کاربرپسند است به طوری که به راحتی می‌توانید فیلمی را که دنبالش هستید پیدا کنید. درست است که Fandango شامل اطلاعات فیلم‌های قدیمی‌تر نمی شود (بر خلاف Flixster)، با این حال اگر شما دنبال تریلر فیلم‌های روز که در حال اکران هستند باشید، این اپلیکیشن ممکن است بهترین انتخاب شما باشد.

 

1. CineTrailer Movie

cine

بیشتر از این چه می‌خواهید؟ یک رابط کاربری فوق‌العاده زیبا که به طور ساده‌ای تمام امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد، گزیده‌ای عظیم از تریلرهای HD و اطلاعات مربوط به آن‌ها. در واقع به نوعی می‌توان CineTrailer را نسخه‌ی دیگری از IMDB، اما با طراحی زیباتر دانست. در این اپلیکیشن هر فیلم صفحه‌ی اختصاصی خود را دارد که شامل اطلاعات زیادی درباره‌ی فیلم خواهد بود. شما در این صفحه حتی به پشت‌صحنه‌ها و عکس‌های منتشر شده از فیلم‌ها نیز دسترسی خواهید داشت که CineTrailer را بیش از پیش به یک اپلیکیشن فوق‌العاده تبدیل می‌کند. سازگاری اپلیکیشن با صفحات بزرگ تبلت‌ها نیز عالی است و با توجه به تجربه‌ای که در کار با آن داشته‌ایم، می‌توان گفت که هر کاربر فیلم‌بازی، باید این اپلیکیشن را در گوشی خود نصب داشته باشد.

جمع‌بندی

همان‌طور که مشاهده کردید در این لیست که مجموعه‌ای از بهترین اپلیکیشن‌های پخش تریلر به حساب می‌آیند، تمامی اپلیکیشن‌ها از ویژگی‌های بسیار خوبی و در برخی موارد ضعف‌های کوچکی برخوردارند که باعث می‌شود تا انتخاب بیشتر به سلیقه‌ی کاربران و ارتباط آن‌ها با محیط اپلیکیشن‌ها بستگی داشته باشد. نظر شما در این باره چیست؟ شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات