تصویر گوشی‌ هوشمند ویندوزفونی ال جی فاش شد

پنج‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
تصویر یک گوشی‌هوشمند متعلق به ال‌جی با سیستم‌عامل ویندوزفون منتشر شده که نشان اپراتور مخابراتی ورایزن نیز روی آن دیده می‌شود. با توجه به قرارگرفتن نام ورایزن روی این گوشی می‌توان پیش‌بینی کرد که در آینده‌ی نزدیک این گوشی‌هوشمند در آمریکا عرضه خواهد شد.
تبلیغات

تصویری که به تازگی از گوشی‌هوشمند ویندوزفونی ال‌جی منتشر شده، کلید‌های نرم‌افزاری در قسمت پایین صفحه‌ی نمایش دیده می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد با یک گوشی‌هوشمند میان‌رده‌ی ارزان قیمت روبرو هستیم. با توجه به اینکه سیستم‌عامل این گوشی‌هوشمند ویندوزفون 8.1 است و نه ویندوز 10 برای گوشی‌های‌هوشمند، از این‌رو باید شاهد این محصول در آینده‌ی نزدیک باشیم.

هنوز اطلاعات روشنی در خصوص مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند در دست نیست، اما به احتمال فراوان با یک گوشی‌ که قابلیت ارتباط با شبکه‌های 4G LTE دارد، روبرو هستیم. با توجه به تصویر این گوشی می‌توان حدس زد که سایز صفحه‌ی نمایش این محصول بین ۴.۵ تا ۵ اینچ است.

ورود ال‌جی به جمع سازندگان گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفونی نشان از تلاش‌های مایکروسافت برای راضی کردن تولیدکنندگان به استفاده از سیستم‌عامل ویندوزفون به جای ساخت گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات