گلکسی‌ های جدید سامسونگ با سیم کارت‌ ایرانسل عرضه می‌ شوند

پنج‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سامسونگ همزمان با عرضه گوشی‌های گلکسی S6 و S6 Edge اعلام کرد که گوشی‌های جدیدش همراه با سیم‌کارت‌های ایرانسل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
تبلیغات

در مراسم رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ، مدیرعامل ایرانسل اعلام کرد: به دلیل پشتیبانی گوشی‌های جدید سامسونگ از چیپ‌های مبتنی بر LTE، این دستگاه‌ها همراه با سیم‌کارت‌های 3G و 4G ایرانسل به فروش می‌رسند.

علیرضا قلمبر دزفولی گفت:

سال ۸۴ که تکنولوژی نسل ۲.۵ – ۲.۷۵ یا EDGE ارائه می‌شد سرعت دانلود محدود به ۱۰۰ تا نهایتا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه بود. پس از آن رایتل توانست مجوز ارائه‌ی شبکه نسل سوم 3G را دریافت کند و شهریور ماه سال قبل و در دولت جدید ایرانسل مجوز ارائه‌ی سرویس 3G و 4G را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی از عرضه‌ی نسل سه و چهار شبکه‌های موبایل توسط ایرانسل نگذشته، اعلام کرد:

هم‌اکنون ۲۰۰ شهر تحت پوشش شبکه‌ی 3G ایرانسل و ۵۰ شهر تحت شبکه‌ی 4G قرار دارد.

وی گفت:

سرعت دانلود و تبادل اطلاعات از نسل‌های قبل تا نسل‌ جدید ۱۵۰ تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه متفاوت خواهد بود.

دزفولی گفت:

یکی از عوامل موثر در گسترش شبکه‌ی 4G، تولید و عرضه‌ی گوشی‌های مبتنی بر این شبکه است. چیپ‌هایی که روی گوشی‌های نسل جدید سامسونگ قرار گرفته Cat 6 است که امکان پشتیبانی از سرعت بالاتر از ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را دارد. گوشی‌های سری گلکسی S6 سامسونگ با توجه به پشتیبانی از سرویس‌های شبکه‌ی نسل 4G از سرعت فوق‌العاده‌ای برخوردارند و لذت انتقال و دریافت اطلاعات با سرعت بالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات