فبلت P8 Max هوآوی با نمایشگر 6.8 اینچی به عنوان باریک‌ترین گوشی با نمایشگر بزرگ معرفی شد

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش کمپانی هوآوی از گوشی P8 به عنوان پرچمدار جدید خود در شهر لندن رونمایی کرد. اما براساس اخبار قبلی قرار بود نسخه‌ خاصی از این گوشی نیز معرفی شود که چینی‌ها با شعار Much bigger than bigger از مدل P8 Max با نمایشگر 6.8 اینچی رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این فبلت به یک نمایشگر 6.8 اینچی با کیفیت مجهز شده است که نسبت به آیفون 6 پلاس به مراتب بهتر و شفاف‌تر است و برای اثبات این ادعا هوآوی به بنچمارک‌ها استناد می‌کند. اگرچه پی 8 مکس یک گوشی بزرگ قلمداد می‌شود ولی واقعا می‌توان آن را نسخه بزرگ‌شده پی 8 نامید که بر خلاف بهره‌گیری از یک باتری بزرگ دارای همان ضخامت 6.8 میلی‌متری است. به همین دلیل باید فبلت پی 8 مکس هوآوی را با توجه به نمایشگر 6.8 اینچی و ضخامت 6.8 میلی‌متری، باریک‌ترین گوشی بزرگ با ضخامت کم بدانیم.

Huawei-P8-Max-images-1

علاوه بر اندازه و کیفیت ساخت بالا، پی 8 مکس هوآوی در حالت استفاده روزانه و عادی می‌تواند تا 2.23 روز شارژدهی داشته باشد. البته باید ببینیم منظور این غول چینی از استفاده عادی چیست، ولی به نظر می‌رسد این فبلت با توجه به باتری بزرگ خود از عمر باتری بسیار خوبی برخوردار است. علاوه بر این، پی 8 مکس از ساختار 7 لایه در بدنه خود بهره می‌برد که باعث می‌شود کمتر گرمای دستگاه را احساس کنید.

Huawei-P8-Max-images-2

احتمالا پی 8 مکس با همان پلتفرم گوشی پی8 ساخته شده است و با توجه به آخرن تکنولوژی پردازنده به نظر می‌رسد این فبلت به یک تراشه 8 هسته‌ای Krin 930 با معماری 64 بیتی، 3 گیگابایت رم، سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده باشد.

Huawei-P8-Max-images-3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات