سامسونگ روی بروزرسانی گلکسی اس 6 و اس 6 اج به اندروید 5.1 کار می‌کند

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
پرچمداران جدید سامسونگ از رابط کاربری تاچ‌ویز در کنار اندروید نسخه 5.0.2 بهره می‌برند و براساس گزارش‌های جدید، این غول کره‌ای روی بروزرسانی گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج به اندروید 5.1 آب نبات چوبی کار می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از بهینه‌سازی‌هایی که قرار است اندروید 5.1 برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج به ارمغان بیاورد در دسترس نیست. آخرین نسخه سیستم عامل اندروید بیشتر روی برطرف کردن انواع باگ‌هایی متمرکز شده که در اندروید 5.0 وجود داشته است، در حالی که امکانات اضافی قابل توجه دیگری مانند پیوستن به شبکه‌های WiFi و جفت‌شدن دستگاه بلوتوث به صورت مستقیم از طریق صفحه تنظیمات سریع و قابلیت Device Protection نیز دیده خواهد شد. این منبع خبری به زمان بروزرسانی گوشی گلکسی اس 6 به نسخه جدید سیستم عامل اندروید اشاره‌ای نکرده است.

همچنین این منبع داخلی مدعی شده است که سامسونگ روی بروزرسانی گوشی‌های غیر پرچمدار به اندروید 5.0 آب نبات چوبی نیز کار می‌کند. گفته می‌شود گوشی‌های گلکسی کور پرایم، گلکسی گرند پرایم و گلکسی مگا 2 در آینده نزدیک این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. متاسفانه این منبع تضمین نداده است که گلکسی نوت 2 بعد از اندروید 4.4 کیت‌کت دوباره بروزرسانی شود یا خیر!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات