سامسونگ و تکاپو برای تامین نیاز اپل در بخش نمایشگر

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ به تازگی تیمی ۲۰۰ نفره را مسئول توسعه نمایشگر برای محصولات اپل کرده است. اطلاعات مربوط به این نمایشگر‌های تولیدی تنها محدود به همین تیم است و این تیم توسعه دهنده نمایشگر قادر به ارائه اطلاعات بیشتر نیستند.
تبلیغات

سامسونگ و اپل در سال‌های گذشته درگیری‌های قضایی زیادی در موضوع پتنت‌ها با یکدیگر داشته‌اند، با این حال سامسونگ برای تامین خواسته‌های اپل تیمی مخصوص را آماده کرده است. اینطور که پیدا است هر دو کمپانی در بیرون از دادگاه‌ها بسیار به رابطه با یکدیگر نیاز دارند.

بر اساس گزارشی که بلومبرگ امروز منتشر کرده، سامسونگ از ابتدای آوریل این تیم را به صورت اختصاصی از مهندسین خود جدا کرده تا بر روی توسعه نمایشگر‌های مورد نیاز اپل تمرکز کنند. حتی شایعه ساخت پردازشگر‌های A9 اپل بدست سامسونگ نیز به گوش می‌رسد.

رقابت بر سر محصولاتی همچون گوشی‌های هوشمند بین سامسونگ و اپل با معرفی و عرضه گلکسی اس 6‌های جدید حتی داغ‌ تر از قبل شده است. به صورت کلی اما هنوز کمپانی‌های آمریکایی و کره‌ای برای تامین قطعات به یکدیگر نیاز دارند و سامسونگ قرار است نمایشگر و پردازنده نسل بعد آیفون، آیپد و مک‌بوک‌ها را تامین کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات