Bluboo گوشی هوشمند X550 را با اندروید 5.1 عرضه می‌کند

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی و کمتر شناخته شده‌ی Bluboo اخیرا گوشی هوشمندی را معرفی کرده که از مشخصات خوبی برخوردار است. این گوشی که Bluboo X550 نام دارد از باتری قدرتمند ۵۳۰۰ میلی آمپری بهره‌مند شده است.
تبلیغات

 هر روزه به تعداد کمپانی‌های چینی فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند افزوده می‌شود. Bluboo هم جزو این دسته از کمپانی‌های چینی است که اگرچه کمتر شناخته شده اما اخیرا گوشی هوشمندی معرفی کرده که از مشخصات بسیاری خوبی برخوردار است. شاید قابلیت‌های قدرتمند موجود در گوشی هوشمند این کمپانی، کاربران را به خرید آن راغب کند.

The-Bluboo-X550 1
The-Bluboo-X550 2

Bluboo در حال آماده سازی برای عرضه‌ی گوشی با نام Bluboo X550 است، گوشی‌ هوشمندی که از باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعت برخوردار است. کمپانی Bluboo علاوه بر این جزئیات بیشتری از این گوشی به همراه قیمت آن را منتشر کرده است. Bluboo X550 دارای سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی ۵.۱ بوده و احتمالا در ماه مِی عرضه شود.

The-Bluboo-X550 3

علاوه بر باتری ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعتی که قادر به ارائه‌ی ۳۰ روز زمان استندبای گوشی است، گوشی Bluboo X550 از سایر مشخصات شامل صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن احتمالی ۱۲۸۰ در ۷۲۰، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای مدیاتک MT6735 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگا بایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت میزان حافظه‌ی داخلی دستگاه است. ضخامت این گوشی ۸.۹ میلی متر است.

گوشی Bluboo X550 به صورت آنلاین و برای تمامی کاربران از سراسر دنیا با قیمت ۱۶۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات