تصاویر منتسب به گوشی Vivo X5 Pro و قاب فلزی جدید آن

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
حسابی سر شایعه‌سازان چینی شلوغ است و هر روز تصاویری از یک گوشی جدید یا پرچمدار آتی یکی از شرکت‌ها را فاش می‌کنند. امروز نیز تصاویر پرچمدار کمپانی ویوو به نام X5 Pro یا همان X5 Max منتشر شده که نشان می‌دهد قرار است در آن از یک فریم فلزی 2.5D جدید استفاده شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این کمپانی چینی که به خاطر تولید باریک‌ترین گوشی دنیا یعنی Vivo X5 Max نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است، همانطور که در ماه مارس وعده بود در صدد است تا از پرچمدار جدید خود به نام ایکس 5 پرو رونمایی کند. این گوشی هوشمند از یک طراحی جذاب با بدنه فلزی و شیشه‌ای برخوردار است که جزئیات آن نگاه‌ها را به سمت خود مجذوب می‌کند. شکل لنز دوربین و جک صوتی 3.5 میلی‌متری کاملا غیرطبیعی طراحی شده یا از یک فریم فلزی 2.5D دقیقا برروی بدنه آلومینیومی آن استفاده شده و به شکل جدیدی روی بدنه گوشی سوارشده است. ضمن اینکه طراحی قسمت پایین و اسپیکرها ما را به یاد آیفون 6 اپل یا گلکسی اس 6 سامسونگ می‌اندازد.

گوشی ایکس 5 مکس ویوو شاید از پردازنده اسنپ‌دراگون 615 کوالکام بهره ببرد و شاید هم این تصمیم گرفته نشود. به هر حال به دلیل ضخامت گوشی ویوو نمی‌تواند از تراشه قویتر کوالکام استفاده کند چون دستگاه به شدت داغ خواهد شد.

Vivo-X5-Max-leaked-images 3

گفته می‌شود X5 Max به اسکنر رتینا مجهز می‌شود ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست و تنها چیزی که می‌دانیم نمای گوشی از قسمت جلو است. این گوشی همچنین از یک تراشه صوتی جداگانه بهره خواهد برد که شاید طراحی سفارشی آن توسط خود کمپانی ویوو صورت بگیرد. پرچمدار ویوو به سیست عامل اندروید 5 آب نبات چوبی با رابط کاربری اختصاصی Funtouch OS 2.0 عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد باید تا ماه می منتظر باشیم و ببینیم شگفتی‌های ویوو چه زمانی کامل می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات