بروزرسانی جدید Whatsapp با طراحی متریال

سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار اپلیکیشن پیام‌رسانی Whatsapp نیز به طراحی متریال تزئین شد و هم‌اکنون کاربران نسخه‌ی اندرویدی این برنامه می‌توانند ظاهری زیباتر با انیمیشن‌های جدید را در این نسخه مشاهده کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برخلاف سال‌ها فعالیت بی‌سروصدای واتساپ، در ماه‌های اخیر اخبار متنوعی را درباره‌‌ی این اپلیکیشن پیام‌رسان شاهد بوده‌ایم. چند وقت پیش بود که فیسبوک اقدام به اضافه کردن گزینه‌ی "اشتراک‌گذاری با واتساپ" در نسخه‌ی بتای اپلیکیشن خود کرد که به نوعی شروع ادغام توانایی‌های این دو نرم‌افزار با یکدیگر به حساب می‌آمد. امروز نیز در به‌روزرسانی جدیدی که با شماره ی 2.12.34 برای نسخه‌ی اندروید واتساپ منتشر شده است، این اپلیکیشن بعد از مدت‌ها انتظار، به طراحی متریال پیوسته و ظاهر جدید و متفاوتی را به خود اختصاص داده است.

whatsappmaterial2

در تست انجام شده علاوه بر ظاهر متریال، شاهد انیمیشن‌های جدید و تغییراتی در ظاهر کاربری برنامه نیز بودیم که این ویژگی‌ها در کنار هم، یک اپلیکیشن زیباتر و دلنشین‌تر از پیام‌رسان محبوب واتساپ به وجود آورده‌اند. برای کاربرانی که قابلیت تماس صوتی برای آن‌ها فعال نشده بود نیز این به‌روزرسانی یک خبر خوب خواهد بود چراکه این امکان به صورت پیش‌فرض در این نسخه گنجانده شده است.

تا زمان نگارش این پست هنوز صفحه‌ی پلی‌استور این برنامه بروز نشده و این به‌روزرسانی جدید، تنها ازطریق سایت رسمی واتساپ قابل دریافت است. تا زمانی که این به‌روزرسانی به پلی‌استور گوگل نیز وارد شود می‌توانید ازطریق این لینک و مستقیما ازطریق وب‌سایت رسمی واتساپ آن را دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات