تماشا کنید: نسخه‌ی آزمایشی iOS 8.4 شامل یک اپلیکیشن پخش موسیقی جدید است

سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
کمتر از یک هفته پس از آنکه اپل بروزرسانی iOS 8.3 را برای عموم کاربران منتشر کرد، حال این کمپانی بروزرسانی iOS 8.4 را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. بروزرسانی جدید سیستم‌عامل مخصوص گجت‌های موبایل این کمپانی، موزیک پلیر جدیدی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.
تبلیغات

موزیک پلیر جدیدی که همراه با بروزرسانی iOS 8.4 همراه شده از طراحی ساده‌تری برخوردار است و بهره‌گیری از قابلیت مینی‌پلیر این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در هر حالتی به کنترل موسیقی دسترسی داشته باشند.

در این اپلیکیشن می‌توان آخرین آلبوم‌ها و قطعات موسیقی اضافه شده را در بالای پلی‌لیست مشاهده کرد. یافتن موسیقی از طریق آیتونز رادیو نیز بسار ساده‌تر از پیش شده است.

ضمنا باید به این نکته اشاره کرد که در قسمتی که مربوط به پنجره‌ی پخش آهنگ فعلی است، کادر مربوط به نمایش کاور آلبوم یا قطعه‌ای که پخش می‌شود، بزرگ‌تر از پیش شده و همچنین کاربران می‌توانند آهنگ بعدی را که پخش خواهد شد، به درستی ببینند.

اپلیکیشن جدید از قابلیت جستجوی سراسری نیز برخوردار است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند یک قطعه‌ی موسیقی را از میان تمامی منابع شامل آیتیونز رادیو و آهنگ‌ها جستجو کنند.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات