بروز مشکل برای نکسوس 7 و نکسوس 5 پس از بروزرسانی به اندروید آبنبات چوبی

دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از کاربرانی که از گوشی‌های‌‌هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنند، بی صبرانه در انتظار دریافت اندروید آبنبات چوبی هستند، حال آنکه شادی شماری از کاربران پس ار دریافت این بروزرسانی مدت زیادی دوام نیاورده و براساس گزارش‌ها برخی کاربران نکسوس‌ 5 و نکسوس 7 پس از دریافت بروزرسانی، لاک شده یا دچار مشکل شده‌اند.
تبلیغات

آخرین نسخه از اندروید هنوز برای شماری از گوشی‌های‌هوشمند موجود در بازار منتشر نشده، چراکه کمپانی‌ها و اپراتورهای مخابراتی در حال تست اندروید آبنبات چوبی هستند تا پیش از عرضه‌ی آن برای گوشی‌های‌هوشمند، از کارکرد صحیح آن روی محصولات خود اطمینان حاصل کنند.

با این وجود شماری از کاربران نکسوس 5 و نکسوس 7 گوگل پس از دریافت اندروید آبنبات چوبی دچار مشکلاتی شده‌اند که شامل قفل شدن گوشی و ایجاد مشکلات در فرمور این گجت‌ها است. هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این گوشی‌‌های هوشمند دچار مشکل شده، اما شکایات متعددی را می‌توان در فروم‌های مربوط به محصولات گوگل مشاهده کرد. هنوز مشخص نیست که دقیقا کدام بروزرسانی منجر به ایجاد اختلال برای این دو محصول شده، اما اغلب شکایات پس از انتشار اندروید آبنبات چوبی گزارش شده‌اند.

یکی از شکایت‌ها حکایت از این دارد که نکسوس 7 در حال استفاده ریبوت شده و پس از چند ثانیه فقط بوت‌اسکرین نمایش داده می‌شود. به نظر می‌رسد این مشکل یک باگ نرم‌افزاری است که حل خواهد شد. با جستجوی هشتگ nexus7bricked# در توئیتر می‌توان به خیل عظیم شکایات مطرح شده در این رابطه دسترسی پیدا کرد.

گوگل، ایسوس و ال‌جی هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات