سامسونگ با گلکسی S6 و S6 اج رکورد تازه‌ ای در فروش می زند

دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
جمعه‌ی گذشته‌ سامسونگ گلکسی S6 و S6 اج را در بیش از ۲۰ کشور جهان معرفی کرد. پس از پشت سر گذاشتن چند فصل ناموفق و همچنین فروش پایین نسل پیشین پرچمدار این کمپانی، سامسونگ تلاش بسیاری به خرج داده تا گوشی‌هوشمندش به موفقیت دست پیدا کند. سامسونگ امیدوار است بتواند با گلکسی S6 و گلکسی S6 اج رکورد فروش ۷۰ میلیونی گوشی گلکسی S4 را بشکند.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط Business Korea هفته‌ی اول فروش این گوشی‌هوشمند به همراه پیش فروش انجام شده از هر دو پرچمدار جدید سامسونگ نشان‌دهنده‌ی استقبال از این محصول دارد، هرچند در کره‌ی جنوبی سامسونگ کمتر از انتظارات فروخته، اما در خارج از مرزهای کشور، گزارش‌های منتشر شده نشان‌دهنده‌ی فروش بالای این گوشی‌هوشمند است، بطوریکه حتی بر این اساس دو پرچمدار جدید سامسونگ فروش گلکسی S5 را نیز پشت سر گذاشته‌اند. وب‌سایت تجارت آنلاین DRAMeXchange  امکان رسیدن فروش گلکسی S6 و S6 اج به ۵۵ میلیون دستگاه را محتمل خوانده است. همچنین موسسه‌‌ی آماری KB انتظار خود از فروش پرچمداران سامسونگ را به میزان ۴۵ تا ۵۰ میلیون دستگاه افزایش داده است.

سامسونگ انتظار دارد فروش گوشی‌های پرچمدار جدیدش نسبت به گلکسی S4 بیشتر شود و به نوعی رکورد فروش گلکسی S4 را بشکند. این کمپانی باید در سال اول فروش بیش از ۷۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های‌هوشمند خود به فروش برساند که البته اخبار منتشر شده حول فروش این گوشی‌های‌هوشمند نیز امیدوارکننده بوده و گویای موفقیت نسبی سامسونگ است. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات