دوربین Stylus 1S الیمپوس با تغییرات جزئی نسبت به نسل قبل عرضه می شود

دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گاهی موفقیت یک محصول تولیدکننده را مجاب می‌کند تا نسل بعدی محصول مورد نظر را تنها با تغییرات و بهبودهای جزئی روانه‌ی بازار کند تا همچنان به موفقیت خود ادامه دهد، چراکه متحول کردن کلی محصول ریسک بالایی را متوجه تولیدکننده می‌کند. دوربین Stylus 1S الیمپوس نیز از جمله‌ی این محصولات است.
تبلیغات

الیمپوس سال گذشته دوربین استایلویس 1 را معرفی کرد و به موفقیت زیادی دست یافت، بنابراین امسال نیز قصد دارد نسل جدید این دوربین را با نام استایلوس 1S راهی بازار کند. همانطور که از نام این دوربین نیز می‌توان متوجه شد، الیمپوس این محصول را با تغییرات جزئی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

نسل جدید دوربین الیمپوس بسیاری از قابلیت‌های سخت‌افزاری نسل پیشین را به عاریه گرفته است که از جمله‌ی آن می‌توان به دیافرگم f/2.8 در کنار سنسور BSI CMOS ۱۲ مگاپیکسل 1/1.7 اینچی آن اشاره کرد. حلقه‌ی کنترل هیبریدی و کلید چرخان قرار گرفته روی این دوربین قراردادن دوربین در تنظیمات دلخواه را در ساده‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند. هرچند این دوربین از همه نظر مشابه نسل پیشین است، اما در برخی جنبه‌ها بسیار بهتر از نسل گذشته عمل می‌کند.

Stylus 1S 1

استایلوس 1S از نظر ظاهری کمی با نسل پیشین متفاوت است، اما با در دست گرفتن آن می‌توان بهبود حاصل شده را مشاهده کرد. الیمپوس در نسل جدید دوربین از لنز دیجیتال f2.8.i.ZUIKO استفاده کرده است. از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به Small AF Target اشاره کرد که امکان بالا بردن دقت در زمان عکاسی را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین باید به Step Zoom نیز اشاره کرد که زوم ۹ مرحله‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ویو فایندر الکترونیک ۱.۴۴ میلیون نقطه‌ای و سوئیچ خودکار بین ویوفایندر و ال‌سی‌دی توسط دوربین از جمله‌ی قابلیت‌های جالب توجه این دوربین است.

Stylus 1S 2

با استفاده از استایلوس 1S می‌توان تصاویر فوق ماکرو تنها از فاصله‌ی ۵ سانتی‌متری ثبت کرد. دوربین الیمپوس می‌تواند فاصله کانونی بسیار وسیع 28 میلیمتری تا فاصله کانونی تله‌ی 300 میلیمتری را پشتیبانی کند. همچنین این دوربین از وجود بی‌سیم داخلی بهره می‌برد تا اتصال به این دوربین نیز راحت باشد.

این دوربین با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات