معرفی تیم استارت آپی «فلت مُد»

شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
امروزه استفاده از ویدئوها به جای تصاویر ایستا و خسته کننده در وب‌سایت‌ها، به یک سیاست مهم برای جذب کاربران تبدیل شده است.
تبلیغات

فلت موشن با بوجود آوردن چنین فرصتی، امکان ارائه ی ویدئوهای جذاب برای تبلیغات را نه تنها در سایت‌ها، بلکه در شبکه‌های اجتماعی، همایش‌ها و شبکه‌های تلویزیونی به خوبی ایجاد کرده است.

درباره تیم فلت مُد

فلت مُد یک تیم استارت آپی نوپا می باشد که ‌ در مسیر رشد و شکوفایی قدم برداشته و محصول جدیدی را به شرکت های ایرانی جهت تبلیغات و با ارائه مطالب خود معرفی کرده است. تیمی جوان، نوآور، خلاق که با تکیه بر توانمندی‌های فردی اعضا در رشد هر چه بهتر شرکت تلاش می‌کنند که با استفاده از دیدگاه‌های متفاوت محصولی متمایز در حوزه فعالیت خود ارائه کنند. حوزه فعالیت‌های این تیم طراحی و ساخت انیمیشن‌های سبک فلت است.

flat-mode-2

گرافیک موشن چیست؟

گرافیک موشن‌ها سبکی از انیمیشن هستند که با تصویرسازی ساده و مسطح و انتخاب طیف‌های رنگی خاصی طراحی و ساخته می شوند.

از خصوصیات این سبک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی ساده در رساندن مفهوم
  • سبک جذاب و تاثیر گذار
  • انعطاف پذیر در رسانه های مختلف

امروزه استفاده از ویدئوها به جای تصاویر ایستا و خسته کننده در وب‌سایت‌ها، به یک سیاست مهم برای جذب کاربران تبدیل شده است. فلت موشن با بوجود آوردن چنین فرصتی، امکان ارائه ی ویدئوهای جذاب برای تبلیغات را نه تنها در سایت‌ها، بلکه در شبکه‌های اجتماعی، همایش‌ها و همینطور شبکه‌های تلویزیونی به خوبی ایجاد کرده است.

آخرین نمونه کار تیم فلت مُد

حتما شما هم یک کسب و کار دارید که نمی‌توانید در ارائه آن خوب عمل کنید. بیشتر وقت‌ها حتی اگر خوب هم ارائه دهید مخاطب‌ها توانائی کنار هم قراردادن این حجم اطلاعات را ندارند تا محصول را خوب درک کنند. با بکار گیری 3 عنصر صدا، تصویر و متن تیم فلت مُد تصاویر متحرکی را می‌سازد که به آن موشن گرافیک می‌گویند.

در ابتدا با ساده کردن اطلاعات ورودی، استوری بورد تهیه می‌شود که با استفاده از آن تصویرسازی‌های مرتبط صورت می‌گیرد و در نهایت با حرکت دادن و ترکیب با صدا، گرافیک موشن ساخته می‌شود که شما با اشتراک گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید سهم صدای بیشتری از تبلیغات داشته باشید. حالا دیگر هر جا بخواهید ارائهٰ‌ای داشته باشید، می‌توانید از این گرافیک موشن استفاده کنید.

flat-mode-1

قالب تبلیغاتی فلت مُد

شبکه های اجتماعی به مثابه مسیرهایی هستند که کاربران در حین عبور از آنها می‌توانند در مورد مسائل مختلف با یکدیگر به تبادل نظر و اشتراک گذاری اطلاعات عمومی و خصوصی، در قالب های مختلفی مانند عکس، ویدئو، دست نوشته و... کنند.

در میان قالب‌های مورد استفاده برای تبادل اطلاعات، فرمت "ویدئو" به علت توانایی ارائه اطلاعات بیشتر در مدت زمان و حجم کمتر و به صورت جذاب‌تر و موثرتر، مورد توجه بیشتر صاحب‌نظران عرصه تبلیغات است. از سوی دیگر، نفوذ گسترده و فراگیر شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران اینترنتی و مردم، بستر فوق‌العادهای جهت ارائه تبلیغات موثر و کارآمد برای کسب و کارهای مختلف فراهم کرده است.

فلت موشن با بهره گیری از بهترین سبک در تولید ویدئو، امکان استفاده شما از این بستر گسترده شبکه‌های اجتماعی، در قالب جذاب و اثربخش ویدئویی را ایجاد می‌کند.

همکاری با ما

استخدام

همکاری با انیماتورها به صورت تمام وقت یا پاره وقت. از دوستانی که مایل به همکاری هستند، دعوت به همکاری می شود.

با اشتراک گذاری این مطلب در جذب نیرو با ما همکاری کنید.

سرمایه گذاری

تیم استارت آپی فلت مُد جهت توسعه منابع و حوزه کاری خود از تمام علاقه مندان سرمایه‌گذاری در این تیم اسقبال می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در وب سایت FlatMode.ir ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات