مایکروسافت افزونه جستجوی تصویر بینگ را برای گوگل کروم ارائه کرد

جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت از افزونه‌ی جدید بینگ برای مرورگر کروم پرده برداشت، این افزونه مختص جستجوی تصاویر بوده و از قابلیت‌های آن‌ها می‌توان به اضافه شدن ویژگی جدید جستجوی تصاویر در داخل سایت‌ها اشاره کرد. توسط این افزونه هنگام باز کردن یک تصویر در داخل سایت می‌توان با نگه داشتن نشانگر ماوس بر روی آن اطلاعات بیشتری در مورد عکس را مشاهده کرد.
تبلیغات

بینگ یکی از قدرتمندترین موتورهای جستجو است که به خصوص در زمینه‌ی تصاویر بسیار فعال بوده و می‌تواند اطلاعات بیشتری را به نمایش درآورد. از زمانی‌ که شرکت مایکروسافت موتور جستجوی خود را با نام بینگ معرفی کرد توجه بسیاری از کاربران و فعالان در زمینه سئو و بهینه‌سازی را به خود جلب کرده است. موتور جستجوی بینگ بعد از گوگل در رتبه دوم ایستاده و انتظار می‌رود در سال‌های پیش رو سهم بیشتری از کاربران اینترنتی را به خود جلب کند. با اینکه گوگل نقش و اهمیت بالایی در اینترنت و تبلیغات دارد شاید وجود یک رقیب جدی بتواند موجب سرویس دهی بهتر و تلاش بیشتر برای حفظ کاربران شود. در تقابل میان موتورهای جستجوی بینگ و گوگل کاربران اینترنتی برنده خواهند بود.

حال این موتور جستجو به گوگل کروم آمده و قصد دارد تا جسجوی تصاویر را بهینه سازد. با اضافه شدن این افزونه به کروم، از این پس کاربران می‌توانند با نگه داشتن ماوس اطلاعات بیشتری را درباره عکس مشاهده کنند. زمانی که این افزونه را نصب کردید، به سایتی که دارای عکس است وارد شده و بر روی یکی از این تصاویر نشانگر ماوس را نگه دارید. پس از انجام این عمل، در قسمت بالا و گوشه‌ی سمت راست تصویر یک آیکون جستجو ظاهر خواهد شد. از این قسمت می‌توان تمامی نسخه‌های متفاوت و سایزهای مختلف از عکس را مشاهده کنید، البته توضیحاتی نیز در خصوص عکس در این قسمت ارائه می‌شود. بنابراین از طریق این افزونه می‌توان تمامی اطلاعات و نسخه‌های مختلف از عکس را توسط بینگ جستجو کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات