استون مارتین در حال توسعه یک مدل هیبریدی و یک مدل تمام الکتریکی است

جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید جیمز باند را پشت یک خودروی پاک ببینید، استون مارتین رویای شما را به واقعیت تبدیل خواهد کرد. این خودروساز انگلیسی در جریان نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام کرد در حال کار بر روی دو مدل خودروی هیبریدی و الکتریکی است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قطعا خودروی هیبریدی مورد نظر چیزی جز کراس‌اور DBX نیست که در تصویر مشاهده می‌کنید و اوایل ماه مارس به عنوان یک خودروی تمام الکتریک معرفی شده بود. بر خلاف نمونه مفهومی که در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد، مدل جدید به جای دو در دارای چهار در است و همچنان سازنده آن تلاش می‌کند با دستکاری ابعاد نهایی خودرو، فضای داخلی بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار دهد.

در حالی که این خودرو یک مدل هیبریدی نامیده می‌شود، اندی پالمر مدیر عامل استون مارتین می‌گوید اگر قرار باشد کمپانی‌ ما مدل الکتریکی خود را رو کند، قطعا خودرویی به جز DBX خواهد بود.

این جمله یعنی اینکه مدل دیگری در حال توسعه است و به گفته پالمر، این خودرو نسخه تمام الکتریک نمونه 4 در یک خودروی خانوادگی به نام Rapide S است. استون مارتین به تازگی مطالعات خود را برای طراحی و عرضه یک راپید تمام الکتریکی اغاز کرده و می‌خواهد آن را به قطعاتی مجهز کند که 1000 اسب بخار را در اختیار شما قرار دهد.

پالمر اعلام کرده خودروی Rapid S تمام برقی تا دو سال دیگر آماده خواهد شد، ولی به زمان عرضه DBX هیبریدی اشاره نکرده است. او گفته برچسب قیمتی مدل هیبریدی مشابه نسخه معمولی راپید خواهد بود و به نظر می‌رسد باید پول‌هایتان را در قلک‌تان بیندازید تا 200 هزار دلار پس‌انداز کنید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات