عرضه‌ی OnePlus Two تا سه ماهه‌ی چهارم 2015 به تعویق می‌افتد

جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار اخباری در خصوص عرضه‌ی نسل جدید پرچمدار وان‌پلاس در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵، حال شنیده‌ها حکایت از این دارند که این کمپانی وان‌پلاس 2 را در فصل آخر سال ۲۰۱۵ راهی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

وان پلاس پس از معرفی و عرضه‌ی اولین پرچمدار خود به بازار تحسین بسیاری را برانگیخت. این کمپانی موفق شد تا نام خود را میان تولیدکنندگان نام آشنای گوشی‌های‌هوشمند مطرح کند و از پس مشکلات عرضه نیز برآید. با توجه به اینکه وان‌پلاس هنوز اولین قدم‌های خود را در مقایسه با سایر تولیدکنندگان بر می‌دارد، از این‌رو عرضه‌ی نسل بعدی پرچمدار این تولیدکننده‌ی چینی با همان کیفیت و خدمات در مقایسه با سایر کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی ساخت گوشی‌های‌هوشمند چندان کار ساده‌ای نیست. از این رو می‌توان مطرح شدن شایعات در خصوص تعویق عرضه‌ی وان پلاس تو را برگرفته از این موضوع خواند.

براساس شنیده‌ها وان‌پلاس هنوز در حال سوددهی است که حاصل فروش وان‌پلاس وان است و گمانه‌ها نیز حکایت از این دارد که کمپانی چینی تا ۶ ماه آینده نیز به این روند ادامه خواهد داد. از سویی دیگر عرضه‌ی نسل بعدی پرچمدار این کمپانی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی نیز این شانس را در اختیار وان‌پلاس قرار می‌دهد تا بتواند از نسل بعدی تراشه‌ی اسنپدراگون که پس از اسنپدراگون 810 روانه‌ی بازار خواهد شد، استفاده کند.

اما همه‌ی این احتمالات تا چه اندازه‌ به حقیقت نزدیک است؟ با توجه به اینکه برخی بازیگران اصلی بازار گوشی‌های پرچمدار اندرویدی نظیر سامسونگ و اچ‌تی‌سی محصولات خود را روانه‌ی بازار کرده‌اند و ال‌جی نیز در روزهای آینده جی4 را معرفی می‌کند، پس در نتیجه احتمال کاهش سود وان‌پلاس از محل فروش نسل اول پرچمدارش بسیار کمتر خواهد شد. از سویی دیگر با توجه به اینکه اسنپدراگون 810 در گوشی‌های هوشمندی نظیر جی فلکس 2، جی4 و وان M9 و احتمالا اکسپریا Z4 به کار خواهد رفت، استفاده از نسل بعدی تراشه‌ی اسنپدراگون با قیمت کمتر در وان پلاس تو می‌تواند برگ برنده‌ی این کمپانی در برابر رقبا شناخته شده باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

منبعandroidcommunity

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات