ساعت کراس پلتفرم آلکاتل با قیمت ۱۵۰ دلار راهی بازار شد

چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
ساعت آلکاتل قیمتی کمتر از نصف یک اپل واچ اسپورت دارد، ولی طراحی و عمر باتری که برای آن ادعا شده در حد یک ساعت هوشمند رده بالا است.
تبلیغات

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند زیبا، با عمر باتری طولانی هستید که از هر دو پلتفرم اندروید و iOS پشتیبانی کند، چند گزینه برای شما وجود دارد. می‌توانید منتظر بمانید تا نسل بعدی ساعت پبل با نام تایم روانه بازار شود، یا از همین امروز ساعت هوشمند وان تاچ آلکاتل را سفارش دهید.

ساعتِ این کمپانی فرانسوی از نظر امکانات و قابلیت‌ها نمی‌تواند با ساعت پبل مقایسه شود، اما در رده ساعت‌های ارزان قیمت یک گزینه بسیار خوب به شمار می‌رود. این ساعت هوشمند حتی از ساعت پبل با آن قیمت وسوسه‌انگیزش هم ارزان‌تر است.

پبل تایم که به تازگی توانسته رکورد جمع‌آوری سرمایه در کیک استارتر را بشکند، ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت؛ این در حالی است که Alcatel Watch تنها ۱۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. البته و صد البته آلکاتل برای آن که بتواند محصولی مستقل از پلتفرم و ارزان‌قیمت تولید کند، مجبور شده برخی قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند را کنار بگذارد و باید ببینیم سیستم عامل این ساعت چه ویژگی‌هایی را به کاربر خواهد داد، اما از همین الان می‌توان گفت که رابط کاربری این ساعت از نظر ویژگی‌های و پیچیدگی‌ها به خوبی اندروید ور نخواهد بود.

Alcatel-Watch

از نظر ظاهری باید گفت که ساعت آلکاتل بسیار زیبا با طراحی گرد و حاشیه‌ باریک است. همچنین این ساعت توانسته گواهی ضدآب و ضد گرد و غبار IP67 را کسب کند . نمایشگر ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل آن هم کیفیت قابل قبولی ارائه می‌کند و هم آنقدری روی قیمت دستگاه تاثیر نگذاشته است. این ابزار پوشیدنی به بلوتوث 4 و NFC نیز مجهز شده تا به راحتی با تلفن هوشمند شما جفت شود.

آلکاتل واچ به همه قابلیت‌ها و سنسورهای استاندارد حوزه سلامتی مجهز شده که از جمله آنها می‌توان به سنسور ضربان قلب اشاره کرد. آلکاتل ادعا کرده که عمر باتری این ساعت بین ۲ تا ۵ روز است و گفته می‌شود اگر مدام نوتیفیکیشن‌های خود را روی ساعت هوشمند چک کنید، این عدد ممکن است به اندکی کمتر از دو روز هم برسد، اما در هر حال از رقیبی چون اپل واچ با ۱۸ ساعت عمر باتری عملکردی بهتر دارد.

ساعت وان تاچ آلکاتل که با اندروید 4.3 به بالا و آیفون 4S به بالا کار می‌کند، به زودی راهی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات