معرفی بهترین برنامه های مدیریت فایل در اندروید

شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 12 دقیقه
اپلیکیشن‌های مدیریت فایل یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی هستند که وجود آن‌ها روی گوشی موبایل ضروری است؛ به‌طوری‌که از قدیمی‌ترین سیستم‌عامل‌ها مانند جاوا و سیمبیان گرفته تا اندروید از اپلیکیشن مدیریت فایل بهره برده‌اند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

این‌بار نوبت به یکی دیگر از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های موبایل، یعنی فایل‌ منیجرها می‌رسد؛ ازاین‌رو در این مقاله بهترین برنامه‌های مدیریت فایل اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد که هریک از آن‌ها به تنهایی نامی بزرگ و محبوب به حساب می‌آیند. شما با استفاده از این پست و انتخاب یکی از فایل‌منیجرهای اندروید، می‌توانید اپلیکیشن موردپسندتان را دانلود و نصب کنید و از انبوه امکانات این اپلیکیشن‌ها لذت ببرید.

ما سعی کرده‌ایم بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت فایل اندروید را برای شما آماده کنیم که درحال‌حاضر میلیون‌ها کاربر از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ به‌همین‌دلیل، می‌توانید براساس نیاز خود و با خیالی آسوده، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

ES File Explorer

برنامه مدیریت فایل ES File Explorer

ES File Explorer یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید است که با داشتن امکانات بسیاری همچون پشتیبانی از FTP و قابلیت اتصال به کامپیوتر اپلیکیشنی تمام‌عیار در این زمینه را شکل داده است. شما به‌کمک این اپلیکیشن علاوه‌بر داشتن مدیریت فایل قدرتمند، از اپلیکیشن‌هایی همچون AirDroid نیز بی‌نیاز می‌شوید؛ چراکه به‌کمک ES File Explorer می‌توانید به‌راحتی و ازطریق مرورگر کامپیوتر، پل ارتباطی بین گوشی و سیستم کامپیوتر‌ی خود به‌وجود آورید و به انتقال فایل بین این دو ابزار بپردازید.

این فایل‌منیجر علاوه‌بر امکاناتی کامل درزمینه‌ی مدیریت فایل‌ها مانند ساخت یا باز‌کردن فایل‌های ZIP ، پنل مدیریت کاملی نیز برای اپلیکیشن‌های نصب‌شده دراختیار شما می‌گذارد که به‌کمک آن می‌توانید اپلیکیشن‌ها را حذف یا حتی از آن‌ها فایل پشتیبان تهیه کنید.

مدیریت کامل روی فایل‌ها، قابلیت انتقال، ساخت، حذف، تغییر نام و ارسال فایل‌ها، امکان انتخاب چند فایل یا پوشه، مدیریت برنامه‌ها (نصب، حذف، تهیه نسخه پشتیبان، ساخت میان‌بر و...)، مدیریت فایل‌های فشرده و باز‌کردن و ساخت فایل‌های ZIP و بازکردن فایل‌های RAR، جست‌وجوی فایل یا پوشه، ارسال و دریافت فایل ازطریق بلوتوث و پشتیبانی از OTG از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این اپلیکیشن را به محبوب‌ترین فایل‌منیجر اندروید تبدیل کرده‌اند.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار

File Expert

فایل منیجیر اندرویدی File Expert

File Expert نیز جزو معدود اپلیکیشن‌های فایل‌منیجر است که از FTP و اتصال به کامپیوتر پشتیبانی می‌کند. این فایل‌منیجر فانتزی با ظاهری فوق‌العاده دلنشینش درمقایسه‌با ظاهر ساده‌تر و بی‌روح تر ES File Explorer برتری ویژه‌ای دارد.

امکانات این اپلیکیشن اگر از ES File بیشتر نباشد، کمتر نیست؛ چراکه از تمامی ارکان مهم موجود در ES پشتیبانی می‌کند و به‌کمک آی‌پی می‌توانید ازطریق مرورگر کامپیوتر به گوشی خود متصل شوید و فایل‌های مدنظر را بین گوشی و کامپیوتر جا‌به‌جا کنید. File Expert مانند فایل‌منیجر Root Explorer، به فایل‌های سیستمی نیز دسترسی دارد.

این اپلیکیشن نیز از بخش مدیریت برنامه‌ها برخوردار است که به‌کمک آن می‌توانید به نصب یا حذف یا پشتیبان‌گیری برنامه‌ها بپردازید. همچنین، اگر دوستان شما نیز این اپلیکیشن را نصب داشته باشند، می‌توانید به‌کمک WiFi و بدون اپلیکیشن‌های دیگر مانند Zapya، فایل را بین دو گوشی انتقال دهید.

سرور FTP/HTTP برای به‌اشتراک‌گذاشتن و مدیریت فایل‌ها بدون نیاز به کابل USB، دسترسی به فضاهای ابری مانند Dropbox و Box.net، پشتیبانی از NFC که با آن می‌توانید فایل‌ها و برنامه‌ها را منتقل کنید، ساخت و استخراج‌کردن فایل‌های ZIP و RAR و بازکردن فایل‌هایی با فرمت ZIP/RAR/GZIP/TAR/TGZ/BZ، ویراشگر متن و پشتیبانی از پوسته‌های مختلف از ویژگی‌هایی هستند که این اپلیکیشن را به رقیبی قدرتمند برای ES File Explorer تبدیل کرده‌اند.

دانلود از گوگل‌ پلی | کافه بازار

Solid Explorer File Manager

برنامه مدیریت فایل Solid Explorer

Solid File Explorer یکی از بهترین فایل‌منیجرهای اندروید است که امکانات کاملی درزمینه‌ی مدیریت فایل دراختیار شما قرار می‌دهد. پشتیبانی هم‌زمان از دو پنل مجزا باعث شده است تا بتوانید راحت‌تر و سریع‌تر فایل را در بین پوشه‌های درون گوشی انتقال دهید. علاوه‌بر داشتن دو پنجره‌ی مجزا، این اپلیکیشن از قابلیت کشیدن و رهاکردن نیز پشتیبانی می‌کند. این یعنی می‌توانید یک فایل را با انگشت خود بگیرید و در پنجره‌ی کناری رها کنید تا فایل شما به آن مسیر منتقل شود.

این اپلیکیشن نیز مانند دو همتای قبلی خود، از FTP پشتیبانی می‌کند؛ اما نکته‌ی منفی موجود درباره‌ی آن پشتیبانی‌نکردن از اتصال بی‌سیم به کامپیوتر است که درمقایسه‌با دو اپلیکیشن قبلی، آن را در رده‌ی پایین‌تری قرار می‌دهد. بااین‌حال، همچنان این برنامه یکی از محبوب‌ترین فایل‌منیجر‌ها است و کاربران Solid را بالاتر از ES File Explorer می‌دانند.

پشتیبانی از FTP, SFTP and SMB/CIFS clients، قابلیت ایجاد یا بازکردن فایل‌های فشرده ZIP, TAR.GZ, TAR.BZ2 and RAR archives، پشتیبانی از سیستم‌های ابری Dropbox ،Box ،SkyDrive و GoogleDrive، نمایش مشخصات فایل و پوشه و دسترسی به پوشه‌های سیستمی در‌صورت روت‌بودن دستگاه شما از دیگر ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن به‌حساب می‌آیند.

دانلود از گوگل پلی | کافه بازار

X-plore

برنامه مدیریت فایل اندروید X-Plore

X-plore اپلیکیشنی است که احتمالاً برای بسیاری از شما نامی آشنا و محبوب است. این برنامه از سال‌ها پیش در گوشی‌های سیمبیان همراه ما بوده است و این روزها نیز با قدرت در سیستم‌عامل اندروید خودنمایی می‌کند و کاربران بسیاری که از گوشی‌های سیمبیان به اندروید مهاجرت کرده‌اند، طبق عادت، همچنان از همین اپلیکیشن برای مدیریت فایل‌هایشان استفاده می‌کنند.

البته انتقاد‌های بسیاری به این اپلیکیشن درباره‌ی ظاهر یکسان آن با نسخه‌ی سیمبیان وارد می‌شود؛ بااین‌حال، این فایل‌منیجر همچنان یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین برنامه‌های مدیریت فایل به‌حساب می‌آید و کاربرانی که به کار‌کردن با آن عادت کرده‌اند، شاید هیچ‌وقت نتوانند از X-plore دل بکنند و از فایل‌منیجر دیگری استفاده کنند.

در X-plore با حالتی درختی‌مانند برای نمایش فایل‌ها روبه‌رو می‌شویم که بعید است اپلیکیشن دیگری با این طرز نمایش فایل در اندروید وجود داشته باشد. سازندگان این برنامه به سنت‌های گذشته پایبند بوده‌اند و این نمایش درختی فایل را که در نسخه‌ی سیمبیان آن وجود داشت، حفظ کرده و به سیستم‌عامل اندروید نیز آورده‌اند.

نمایش فایل‌ها و پوشه‌های مخفی و سیستمی، نمایش تصاویر و متون ازطریق برنامه، نمایش جزئیات فایل‌ها، ویرایش مشخصات فایل‌ها (مانند Hidden ،Read-only)، باز‌کردن فایل‌های Zip و Rar و Jar، فشرده‌سازی با فرمت Zip، نمایش فایل‌های Word، پخش فایل‌های صوتی و... از امکانات دیگر این اپلیکیشن هستند.

دانلود از گوگل پلی | کافه بازار

Total Commander

برنامه فایل منیجر اندروید Total Commander

Total Commander اپلیکیشنی درزمینه‌ی مدیریت فایل است که کاربران آن تنها در دو دسته جای می‌گیرند: دسته‌ی اول کاربرانی که به‌دلیل محیط ساده و گرافیک ضعیف آن حاضر به استفاده از آن نیستند و گروه دوم نیز کسانی هستند که بعد از تجربه‌ی کار با این اپلیکیشن دیگر هرگز حاضر به ترک آن نیستند. حد وسطی برای این اپلیکیشن وجود ندارد و برخلاف ظاهر ساده و نه‌چندان جذب‌کننده‌اش، از طرفداران و کاربران پروپاقرصی برخوردار است.

در این اپلیکیشن، از حالت نمایش ستونی خبری نیست و تنها حالت لیستی وجود دارد. امکاناتی همچون نمایش فایل‌های Hidden، داشتن دو پنل مجزا برای کنترل راحت‌تر فایل‌ها، خارج‌کردن فایل‌ها از حالت فشرده و برعکس (Zip و unzip و Unrar)، جست‌وجو در بین فایل‌ها و امکان شخصی‌سازی رنگ پس‌زمینه و نوشته‌ها از امکانات دیگر این اپلیکیشن به‌حساب می‌آیند.

این برنامه از پلاگین‌های مختلف نیز پشتیبانی می‌کند که با نصب آن‌ها ازطریق سایت رسمی برنامه، امکاناتی همچون، فهرست برنامه‌های نصب‌شده، سرویس گیرنده FTP و SFTP WebDAV، دسترسی به شبکه، خدمات ابری گوگل‌درایو، مایکروسافت، دراپ‌باکس و... به آن اضافه می‌شود.

دانلود از گوگل پلی | کافه بازار

Google Files

برنامه مدیریت فایل گوگل Files

گوگل اپلیکیشن‌های پیش‌فرض زیادی برای اندروید توسعه داده است که کارکرد اکثر آن‌ها واقعاً بی‌نظیر است. مدیرفایل این شرکت موسوم به Files امکانات بسیار خوبی برای مدیریت و سازماندهی فایل‌ها و پوشه‌ها روی دستگاه‌های اندرویدی ارائه می‌دهد. این ابزار به‌طورپیش‌فرض روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی نصب شده و تعداد کاربران آن بیش‌ از یک‌میلیارد نفر است.

Files گوگل علاوه‌بر امکانات استاندارد اپلیکیشن‌های مدیریت فایل ازجمله کپی، انتقال، تغییرنام، فهرست‌بندی و پوشه‌بندی، امکانات دیگری هم دراختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال، ابزار پاک‌سازی قدرتمند این برنامه به‌طورخودکار فایل‌های مزاحم و بلااستفاده و فایل‌های سنگین را شناسایی می‌کند تا بتوانید بدون دردسر آن‌ها را پاک و فضای‌ذخیره‌سازی دستگاه خود را آزاد کنید. امکانات پیش‌نمایش انواع فایل‌ها به سبک‌های متنوع نیز ازجمله ویزگی‌های جذاب این برنامه است.

در صفحه‌ی اصلی Google Files، پوشه‌هایی برای نمایش عکس‌ها و دانلودها و ویدئوها دردسترس شما است تا بدون نیاز به طی‌کردن مسیرهای طولانی میان پوشته‌ها، به فایل‌های مدنظرتان دسترسی داشته باشید.

علاوه‌براین، می‌توانید فایل‌های مدنظر خود را ازطریق این برنامه با سرعت بسیار زیاد برای سایر گوشی‌های اندرویدی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، ارسال کنید که این ویژگی شما را از برنامه‌هایی مثل Shareit بی‌نیاز خواهد کرد. از دیگر امکانات جذاب این برنامه می‌توان به امکان پشتیبان‌گیری از فایل‌ها در فضای ابری رایگان گوگل اشاره کرد تا بتوانید در هرجایی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دانلود از گوگل پلی | کافه بازار

برنامه مدیریت فایل Samsung My Files

Samsung My Files

Samsung My Files اپلیکیشن مدیریت فایل سامسونگ است که روی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی به‌طورپیش‌فرض نصب شده است. سامسونگ از چند سال قبل این برنامه‌ را به‌طورمجزا دراختیار عموم قرار داد و اکنون می‌توانید برای مدیریت فایل‌های دستگاه‌های اندرویدی خود از آن استفاده کنید. گفتنی است این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های فایل‌منیجر اندروید محسوب می‌شود.

برنامه‌ی Samsung My Files امکان مشاهده، مرور، ویرایش، کپی، انتقال، تغییر نام و... فایل‌های موجود روی حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه، کارت‌های microSD، فلش درایو و حتی فایل‌های ذخیره‌شده در سرویس‌های ابری را دراختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت Storage Analysis به شما اجازه می‌دهد فضای ذخیره‌سازی گوشی اندرویدی خود را به‌راحتی بررسی و با حذف فایل‌های موقت و بلااستفاده، آن را آزاد کنید.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این برنامه می‌توان به امکان فشرده‌سازی، خارج‌کردن فایل‌های فشرده، مشاهده‌ی جزئیات دقیق فایل‌ها و اشتراک‌گذاری آسان آن‌ها اشاره کرد. اپلیکیشن فایل‌منیجر Samsung My Files، رابط کاربری بسیار جذابی دارد و در صفحه‌ی اصلی فهرست فایل‌های اخیر، دانلودها، تصاویر، ویدئوها، فایل‌های APK، اسناد و... را برای مرور و دسترسی آسان‌تر دراختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه‌براین، می‌توانید با استفاده از این برنامه، به فایل‌های سرویس‌های ابری ازجمله گوگل درایو و وان‌درایور دسترسی داشته باشید.

دانلود از گوگل پلی | کافه بازار

برنامه مدیریت فایل ASTRO File manager

ASTRO File Manager

ASTRO File Manager برنامه‌ای همه‌کاره برای سازمان‌دهی و جابه‌جایی و ایجاد نسخه‌ی پشتیبان از فایل‌های شما است. این اپلیکیشن با بهره‌گرفتن از ابزارهای داخلی قدرتمند خود، فایل‌های ناخواسته و اضافه‌ی دستگاه اندرویدی شما را پاک می‌کند تا حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتری دراختیار داشته باشید.

رابط کاربری این برنامه بسیار ساده طراحی شده است و امکاناتی مثل مدیریت پوشته‌های محلی و فایل‌ها و پوشه‌های ذخیره‌شده در سرویس‌های ابری را ارائه می‌دهد. از سال ۲۰۰۹ تاکنون، بیش‌ از ۱۵۰ میلیون کاربر از ASTRO به‌عنوان راهکار مدیریت فایل دستگاه‌های اندرویدی خود استفاده می‌کنند. این برنامه کاملاً رایگان است و هیچ تبلیغی روی آن نمایش داده نمی‌شود.

ASTRO امکانات جذابی مثل جست‌وجوگر فایل قدرتمند را دراختیار کاربران قرار می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند به فایل‌های مدنظرشان دسترسی داشته باشند. این ابزار نیز مثل همه‌ی برنامه‌های مشابه امکانات استاندارد ازجمله انتقال، کپی، اشتراک‌گذاری و تغییرنام فایل‌های موجود روی حافظه‌ی ذخیره‌سازی، حافظه‌ی mircoSD، فلش درایو و فضای ابرای را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با این برنامه فایل‌های خود را براساس، تاریخ، حروف الفبا و فیلترهای دیگر مرتب‌سازی و دسته‌بندی کنید. علاوه‌براین، امکان دسترسی سریع به ویدئوها، موسیقی‌ها، برنامه‌ها و فایل‌هایی که اخیراً از آن‌ها استفاده کرده‌اید، در صفحه‌ی اصلی این برنامه دردسترس است.

همچنین، می‌توانید با ابزارهای داخلی این برنامه از فایل‌ها و پوشه‌های مهم خود، با روشی امن نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید و آن‌ها را روی حافظه‌ی microSD یا فضای ابری یا دستگاه‌های دیگر منتقل کنید. ASTRO با سرویس‌های مختلفی مثل Yandex Cloud، وان‌درایو، دراپ‌باکس، گوگل درایو، Box و... سازگاری دارد.

دانلود از گوگل پلی | کافه بازار

برنامه مدیریت فایل inShot File Manager

inShot File Manager

اگر به‌دنبال فایل‌منیجر همه‌کاره و قدرتمند اندرویدی هستید، inShot File Manager یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. کار با این برنامه بسیار آسان است و امکاناتی درحد ابزارهای مدیریت فایل دسکتاپ به شما ارائه می‌دهد. این برنامه امکان مدیریت و سازمان‌دهی آسان فایل‌ها و پوشه‌های حافظه‌ی ذخیره‌سازی محلی دستگاه، کارت miroSD و فلش درایور را به شما ارائه می‌دهد.

علاوه‌براین، می‌توانید با این ابزار فایل‌های اضافه را شناسایی و پاک کنید تا حافظه‌ی دستگاه شما آزاد شود. ویژگی مرور سریع این برنامه به کاربران کمک می‌کند به‌سرعت به فایل‌ها و پوشه‌های خود دسترسی داشته باشند. این برنامه میزان حافظه‌ی اشغال‌شده‌ی برنامه‌ها و فایل‌ها را نیز در یک‌ نگاه نشان می‌دهد.

inShot File Manager امکاناتی مثل مرور، ایجاد، تغییرنام، فشرده‌سازی، خارج‌کردن فایل‌های فشرده، کپی، انتقال و اشتراک‌گذاری آسان را دراختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، می‌توانید فایل‌های مدنظر خود را در پوشه‌ی خصوصی این برنامه قفل کنید تا دیگران نتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه‌های برتر مدیریت فایل امکان شناسایی خودکار فایل‌ها براساس نوع آن‌ها است که باعث می‌شود بتوانید عکس‌ها، فیلم‌ها و... را راحت‌تر پیدا و آن‌ها را مرور کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های inShot File Manager پشتیبانی از پروتکل FTP است که می‌توان با استفاده از آن، فایل‌های ذخیره‌شده روی سرورهای آنلاین را مدیریت کرد. اگر فایلی را به‌اشتباه حذف کنید، جای هیچ‌نگرانی نیست؛ زیرا ویژگی سطل‌ بازیافت این برنامه به شما اجازه می‌دهد آیتم‌های حذف‌شده را مرور و درصورت نیاز آن‌ها را بازیابی یا به‌طورکامل حذف کنید.

دانلود از گوگل پلی | کافه بازار

فایل منیجر شیائومی

Mi File Manager

شیائومی نیز مثل سامسونگ برنامه‌ی فایل‌منیجر پیش‌فرض گوشی‌های خود را دراختیار عموم کاربران اندروید قرار داده است. این برنامه ازجمله بهترین فایل‌منیجرهای اندرویدی است که به یافتن آسان فایل‌ها کمک می‌کند. شما می‌توانید با قابلیت Mi Drop این برنامه فایل‌های خود را به‌راحتی مدیریت کنید و به‌صورت آفلاین و بدون نیاز به ابزارهایی مثل Shareit آن‌ها را با استفاده از شبکه‌ی بی‌سیم محلی با دیگران به‌اشتراک بگذارید.

ازجمله قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن می‌توان به جست‌وجوگر داخلی قدرتمند، جابه‌جایی، حذف، تغییر نام، کپی، خارج‌کردن از حالت فشرده و اشتراک‌گذاری فایل‌ها اشاره کرد. Mi File Manager در صفحه‌ی اصلی خود فایل‌های مشابه مثل موسیقی‌ها، ویدئوها، فایل‌های APK و اسناد را به‌طور‌خودکار دسته‌بندی می‌کند تا بدون نیاز به طی‌کردن مسیرهای طولانی، به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

علاوه‌براین بخشی برای فایل‌هایی که اخیراً استفاده شده‌اند، در نظر گرفته شده است. امکان دسته‌بندی فایل‌ها براساس نوع آن‌ها نیز وجود دارد تا بتوانید فایل‌ها و پوشه‌ها را راحت‌تر سازمان‌دهی کنید. این ابزار قابلیت بررسی خودکار حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه را نیز دارد که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های اضافه و بلااستفاده و فایل‌های موقت را شناسایی و حذف کنید. رابط کاربری این مدیرفایل از زبان‌های مختلف ازجمله فارسی پشتیبانی می‌کند.

دانلود از گوگل‌ پلی | کافه بازار

ZArchiver

برنامه مدیریت فایل Z Archiver اندروید

ZArchiver یکی از بهترین برنامه‌های اندروید برای مدیریت فایل‌ها، به‌خصوص فایل‌های فشرده است. این برنامه از رابط کاربری بسیار ساده‌ای بهره می‌برد و به دسترسی اینترنت نیاز ندارد؛ بنابراین، خیالیان بابت استفاده از داده‌های خصوصی با خدمات شخص‌ ثالث آسوده خواهد بود. این برنامه به شما اجازه می‌دهد انواع فایل‌های فشرده ازجمله 7z (7zip)، zip، bzip2 (bz2)، gzip (gz)، XZ، lz4، tar، zst (zstd) را ایجاد کنید.

ZArchiver از امکان خارج‌کردن فایل‌های فشرده با انبوهی از فرمت‌ها نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از همین برنامه، محتوای انواع فایل‌های فشرده را نیز مشاهده کنند. از دیگر ویژگی‌های ZArchiver، امکان قراردادن گذرواژه روی فایل‌های فشرده است. همچنین، می‌توانید فایل‌های Zip، 7zip، tar، apk و mtz را ویرایش و فایل‌های جدیدی به آن‌ها اضافه کنید.

این اپلیکیشن فایل‌های آرشیوشده‌ی چندقسمتی را نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند‌ آن‌ها را از حالت فشرده خارج کند. از دیگر ویژگی‌های جذاب این برنامه می‌توان به امکان باز‌کردن فایل‌های فشرده از صندوق ایمیل اشاره کرد.

دانلود از گوگل‌ پلی | کافه بازار

جمع‌بندی

اپلیکیشن‌های معرفی‌شده در این مقاله از قوی‌ترین و محبوب‌ترین فایل‌منیجرهای اندروید هستند. تمامی آن‌ها امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌‌‌ای دارند که انتخاب کاربر را تنها به سلیقه‌ی او واگذار می‌کنند. دیدگاه شما درباره‌ی این اپلیکیشن‌ها چیست؟ شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟

این مطلب را ابتدا حمیدرضا مالکی در فروردین ۱۳۹۴ مالکی نوشته و مجتبی بوالحسنی در ۶ آبان ۱۴۰۱ آن را به‌روزرسانی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات