زوم‌اَپ: دیالوگ‌های صوتی شخصیت‌های کلاه قرمزی

چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین برنامه‌های تلوزیونی که کوچک و بزرگ هم ندارد، کلاه‌قرمزی است که در سری عیدانه‌ی خود با اضافه کردن شخصیت‌های محبوبی همچون فامیل دور، ببعی و... محبوبیت آن بیشتر از پیش نیز شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

کافی است تا صدای فامیل‌دور یا ببعی از جایی پخش شود تا ناخوداگاه سرها به سمت منبع صدا بچرخد. محبوبیت سری عیدانه‌ی کلاه‌قرمزی نوروزی، به طور شگفت‌انگیزی بالا است به طوری که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که خیلی‌ها، فقط به عشق کلاه‌قرمزی و دیگر شخصیت‌های این برنامه انتظار نوروز را می‌کشند. اپلیکیشن "کلاه قرمزی (دیالوگ‌ها و شخصیت‌ها)" یک نرم‌افزار رایگان فارسی است که برای طرفداران پروپاقرص این برنامه، یک ابزار خوب محسوب می‌شود. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان تمام عوامل و گوینده‌های عروسک‌ها را به شما معرفی می‌کند و یک گالری عکس کامل نیز از شخصیت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا در جاهای مختلف از جمله عکس پروفایل یا... بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. بخش دیگری از برنامه با عنوان دیالوگ‌ها وجود دارد که تکیه‌کلام‌های معروف و محبوب هر عروسک را به صورت صوتی در اختیار شما قرار می‌دهد. "چی شده؟" فامیل دور، "ینی داغون شدما"ی آقای همساده، "دست و جیغ و هورا"ی دختر همسایه و... تماما در این نرم‌افزار قرار گرفته‌اند و شما با دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به تمام دیالوگ‌های محبوب شخصیت‌ها دسترسی داشته باشید و از پخش چند‌باره‌ی آن‌ها در جمع‌های دوستانه و فامیلی، لذت لازم را ببرید.

kg2

همچنین در این برنامه می‌توانید دیالوگ‌های پیشنهادی خود را در صورت موجود نبودن، برای سازندگان آن ارسال کنید تا در آپدیت‌های بعدی درون اپلیکیشن بارگذاری شوند. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان برای اندروید منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات