بهترین اپلیکیشن‌های معرفی شده برای اپل واچ در مراسم اپل

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
پیش از کنفرانس امشب اپل، این کمپانی جزئیات مختصری از اپلیکیشن‌های ساعت خود ارائه داد بود؛ حال اپل با معرفی اپل‌واچ اطلاعات دقیقی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های موجود در اپل واچ را در اختیار همه قرار داد.
تبلیغات

کنفرانس امشب شاهد رونمایی از ساعت جدید اپل همراه با تعدادی اپلیکیشن‌ بود؛ Kevin Lynch مدیر بخش اپلیکیشن اپل واچ، به معرفی برخی اپلیکیشن‌های برتر این ساعت هوشمند و معرفی توسعه‌دهندگان آن‌ها پرداخت. پیش‌نمایش پخش شده از این اپلیکیشن‌ها، ظاهری جذاب و گیرا از آن‌ها نشان می‌دهد. با توجه به لیست این اپلیکیشن‌ها، می‌توان حدس زد که توسعه‌دهندگان، بروزرسانی و ارائه‌ی اپلیکیشن‌های محبوب iOS را در اولویت قرار داده‌ و برای صفحه نمایشی کوچکتر عرضه کرده‌اند.

لیست اپلیکیشن‌های اپل واچ که در این مراسم معرفی شدند شامل موارد زیر است:

اینستگرام

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

نسخه‌ای بهینه شده‌ از اینستگرام برای ساعت اپل توسعه داده شده که به راحتی در صفحه نمایش اپل واج می‌توان تمامی تصاویر را مشاهده کرد. کاربران از طریق این برنامه قادر خواهند بود پروفایل خود را چک کرده و کلیه عکس‌های منتشر شده توسط دوستان خود را مشاهده کنند. همچنین می‌توان با تپ کردن بر روی هر عکس، جزییات بیشتری را در مورد آن مشاهده کرده یا نسبت به لایک کردن تصاویر اقدام کرد.

توئیتر

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

توئیتر نیز همانند اینستگرام جزو اپلیکیشن‌های محبوبی است که اپل توسعه‌ی آن را برای ساعت خود فراموش نکرده است.

UBER

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

شما مستقیما از طریق اپل واچ می‌توانید از سرویس UBER درخواست تاکسی شخصی داشته باشید. زمانی که خودرو به موقعیت شما نزدیک شده باشد، این سرویس با نشان دادن اعلانی کاربر را از این وضعیت مطلع می‌کند.

وی‌چت

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

در این سرویس پیام رسان، همزمان با پاسخ صوتی می‌توان استیکرها را از طریق ساعت نیز فرستاد؛ انتظار می‌رود این قابلیت جالب در آینده برای اپلیکیشن فیسبوک نیز فعال شود.

W HOTELS

5

توسط این اپلیکیشن می‌توانید قفل امنیتی مربوط به اتاق هتل خود را باز کنید.

ALARMS.COM 

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

اپلیکیشن Alarms.com به شما کمک می کند از طریق اپل واچ، وضعیت قفل‌های خانه را کنترل کنید و حتی تصویر دوربین‌های امنیتی را نیز بر روی مچ خود، مشاهده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات