عمر باتری اپل واچ، ۱۸ ساعت است

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش اپل در جریان برگزاری کنفرانس خود اطلاعات تکمیلی مربوط به ساعت‌هوشمند خود را ارائه کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط تیم‌کوک، اولین گجت پوشیدنی اپل عمر باتری ۱۸ ساعته دارد.
تبلیغات

تیم‌کوک در جریان معرفی ساعت‌هوشمند اپل به عمر باتری آن که یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت یک گجت پوشیدنی است، اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده، عمر باتری اپل‌واچ ۱۸ ساعت است. تیم‌کوک این مدت را برای بسیاری از کاربران مناسب خوانده است. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد اینکه عمر باتری ساعت‌هوشمند در زمان استفاده‌ی سنگین از این محصول چقدر خواهد بود، منتشر نشده است.

ابتدای سال جاری میلادی گزارش‌هایی منتشر شده بود که عمر باتری ساعت اپل را همچون سایر ساعت‌های‌هوشمند موجود در بازار خوانده بود. گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که این ساعت‌هوشمند زیر فشار سنگین استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف می‌تواند ۲.۵ تا ۴ ساعت دوام داشته باشند. البته با توجه به این موضوع که در طول روز کاربران در مواقع محدودی از ساعت‌هوشمند استفاده می‌کنند، اپل امیدوار است که طول عمر باتری اپل‌واچ بتواند تا ۱۸ ساعت ادامه داشته باشد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد عمر باتری اپل‌واچ همچنان به عنوان یک مساله‌ی مهم برای اپل مطرح است و این کمپانی در تلاش است تا میزان تامین انرژی توسط باتری را بیش از پیش افزایش دهد. گزارش دیگری که امروز منتشر شده، عمر باتری اپل‌واچ در طول استفاده‌ی متوالی از آن را پنج ساعت خوانده است. باید به انتظار بنشینیم تا این ساعت روانه‌ی بازار شده و آزمایش‌های فنی، طول عمر آن را مشخص کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات