iOS 8.2 منتشر شد؛ پشتیبانی از اپل واچ و بهبود‌های جزئی

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
امروز اپل iOS 8.2 را با پشتیبانی از اپل واچ منتشر کرد. این بروزرسانی شامل موارد مهمی نمی‌شود، اما برای کسانی که قصد دارند به زودی ساعت اپل را تهیه کنند، ضروری به نظر می‌رسد. iOS 8.2 به آیفون کمک می‌کند تا به اپل واچ متصل شود.
تبلیغات

علاوه بر پشتیبانی از اپل واچ در بروزرسانی iOS 8.2، اپل بهبود‌هایی در پایداری  این نسخه انجام داده و باگ‌های نسخه‌های پیشین این سیستم عامل را رفع کرده است. همچنین تغییرات اندکی در اپلیکیشن Health به وجود آمده که البته برای عموم مردم زیاد جالب و قابل توجه نیست.

با توجه به اینکه iOS 8.2 تنها موارد جزئی را شامل شد و از ارائه ویژگی‌های جدید برخوردار نبود، انتظار داریم iOS 8.3 تغییراتی جدید همچون پشتیبانی بدون سیم از CarPlay و ایموجی‌های جدید برای کیبورد را به ارمغان بیاورد. همچنین گفته می‌شود iOS 8.4 با پشتیبانی از سرویس استریم موسیقی جدید اپل که بر پایه اپلیکیشن موسیقی بیتز توسعه داده شده، در صف انتشار قرار دارد.

در iOS 8.2، اپلیکیشن اختصاصی اپل‌واچ بصورت پیش‌فرض نصب شده است تا کاربر بتواند از طریق آن به اپلیکیشن‌های سازگار با این ساعت هوشمند دسترسی داشته، آن‌ها را مرور کرده و در صورت تمایل بر روی ساعت خود نصب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات