اپل واچ: هر آنچه امروز در باره‌ی ساعت هوشمند اپل اعلام شد

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸
مطالعه 5 دقیقه
تیم کوک در کنفرانس امروز اپل که در آن از مک بوک جدید رونمایی شد به ارائه‌ی اطلاعات بیشتر در باره‌ی اپل‌واچ، ساعت هوشمند این شرکت پرداخت. در ادامه به جزئیات اعلام شده در باره‌ی ساعت هوشمند اپل می‌پردازیم.
تبلیغات

وی اپل واچ را شخصی‌ترین ابزاری که تا به حال اپل تولید کرده است معرفی کرد. ابزاری که مختص یک کاربر است. ابزاری که همیشه همراه کاربر است.

اپل واچ

اپل چهره‌های مختلفی را برای نمایش ساعت در نظر گرفته است حتی اگر مایل باشید می‌توانید بر روی ساعت خود ساعت مخصوص میکی ماوس را تجربه کنید.

 کاربر می‌تواند جزئیات مورد نظر خود را در کنار ساعت نمایش دهد. جزئیات به صورت سفارشی شده نمایش داده می‌شوند. چندین ویجت اختصاصی و قالب نمایش ساعت در نظر گرفته شده است. ویجت‌های مربوط به ثانیه‌شمار و تقویم و تاریخ نیز بصورت پیش‌فرض وجود دارند.

در اپل‌واچ فناوری جدیدی به نام دیجیتال تاچ وجود دارد که اجازه می‌دهد روی ساعت چیزی بکشید و دوستتان روی ساعتش آن را ببیند. اپل این کار را روش جدید برای برقراری ارتباط با دوستان می‌داند. این فقط بین ساعت‌های اپل‌واچ قابل استفاده است و باید حتما دوست شما نیز اپل‌واچ داشته باشد تا بتوانید از این قابلیت استفاده کنید.

Apple Watch

اپل واچ قابلیت محاسبه‌ی ضربان قلب و ذخیره‌ی اطلاعات مربوط به سلامت کاربر نیز است.

 اپل‌واچ دارای اسپیکر و میکروفون داخلی است و می‌توانید از طریق آن تماس را پاسخ دهید.

اپل‌واچ به سلامت کاربر اهمیت می‌دهد و اگر برای مدت طولانی بدون تحرک باقی بمانید به شما یادآوری می‌کند تا از پشت میز خود تکان خورده و کمی تحرک داشته باشید. اپل نشستن را یکی از عوامل موثر در بروز بیماری‌ها و مشکلات جسمی می‌داند.

Apple Watch

اگر در ساعت هوشمند اپل از طریق دکمه‌ی چرخان می‌توان به سیری دسترسی داشت و تمام دستورات صوتی مشابه آنچه در آیفون تجربه‌ کرده‌اید را در اختیار داشت.

اپلیکیشن وی‌چت در اپل‌واچ وجود دارد و از طریق فشار دادن دکمه‌ی کناری اجرا می‌شود.

برای اجرای اپل‌پی هم تنها کافی است دو بار دکمه‌ی سمت راست را فشار دهید. اپل‌واچ به طور کامل از سیستم پرداخت موبایل اپل‌پی پشتیبانی می‌کند.

ساعت اپل امکان تماس تلفنی

اپل در کنفرانس معرفی امکانات جدید اپل‌واچ زمان زیادی را صرف قابلیت پاسخ‌گویی به تماس تلفنی کرد که به لطف اسپیکر و میکروفون داخلی این دستگاه میسر می‌شود. البته همه‌ی این قابلیت‌ها نیاز به آیفون دارند و باید ساعت را با گوشی جفت کرد.

اپل واچ

در اپل‌واچ سرویس Passbook اپل نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توان بلیط هواپیما یا کنسرت را در ذخیره و استفاده کرد یا در اتاق هتل را باز کرد.

اپل برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌های جدید، یک اپِ اختصاصی را به iOS 8.2 اضافه کرده است که از طریق آن می‌توان اپلیکیشن‌ها را مرور و دانلود و نصب کرد.

اپل طول عمر ساعت هوشمند خود را ۱۸ ساعت اعلام کرد. اپل در حالی با اشتیاق در باره‌ی طول عمر خارق‌العاده‌ی ساعت خود می‌گوید که دیگر ساعت‌های هوشمند بازار مانند موتو ۳۶۰ تا دو روز دوام می‌آورند. در تصویر زیر می‌توانید نحوه‌ی اتصال شارژر به ساعت را نیز مشاهده کنید:

شارژر ساعت هوشمند اپل واچ

اپل واچ در سه مجموعه‌ی ورزشی، نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود.

انواع Apple Watch

ساعت هوشمند اپل با قیمت ۳۴۹ دلار برای نسخه‌ی ۳۸ میلی‌متری اسپورت و ۳۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متر عرضه می‌شود. نسخه‌ی استیل این ساعت نیز با قیمت ۵۴۹ تا ۱٫۰۴۹ برای نسخه‌ی ۳۵ میلی‌متری و ۵۹۹ تا ۱٫۰۹۹ برای نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری روانه‌ی بازار خواهد شد.

ساعت طلایی اپل واچ

نسخه‌ی محدودی از ساعت اپل نیز از ۱۰ هزار دلار (یعنی ۱۰ هزار دلار یا بالاتر) شروع می‌شود. این نسخه در تعداد محدود تولید می‌شود. این نسخه از جنس طلا ساخته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات