اپل رهبر فروش گوشی هوشمند و اندروید پر استفاده‌ترین پلتفرم در بازار آمریکا

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر طبق اطلاعات جدیدی که comScore از دوره سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ تا پایان ماه ژانویه منتشر کرده، اپل با در اختیار گرفتن ۴۱.۹ درصد کل بازار، عنوان رهبری فروش گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده را هنوز در چنگ خود دارد.
تبلیغات

اپل در طول این سه ماهه، با اینکه ۰.۹ درصد از سهم خود را از دست داده اما هنوز با اختلافی زیاد از رقیب‌های قدر خود گوشی‌ هوشمند بیشتری می‌فروشد. پس از اپل سهم فروش گوشی‌های هوشمند در دست سامسونگ با ۲۹.۳ درصد، ال‌جی با ۸ درصد، موتورولا با ۵.۲ درصد و اچ‌تی‌سی با ۳.۸ درصد است. همه این کمپانی‌ها در طول سه ماهه پیش تغییراتی در سهم خود داشته‌اند.

comScores-findings

اپل در بحث فروش گوشی‌های هوشمند خود رهبری بازار آمریکا را برعهده دارد، اما در همین مدت سه ماهه، ۵۲.۳ درصد از گوشی‌های فروش رفته به پلتفرم اندروید گوگل مجهز بوده‌اند. سیستم عامل iOS اپل اما از آن طرف با ۰.۶ درصد کاهش، اکنون ۴۱.۳ درصد از بازار را در اختیار دارد.

comScores-findings 1

comScore همچنین اطلاعاتی درباره اپلیکیشن‌هایی که در گوشی‌های هوشمند در این مدت سه ماهه بیشترین استفاده را داشته‌اند، منتشر کرده است. به گفته همین منبع، از اپلیکیشن فیس‌بوک ۶۹.۷ درصد، یوتیوب ۵۴.۵ درصد، گوگل پلی ۵۱.۸ درصد، جستجوی گوگل ۵۱.۵ درصد و در نهایت مسنجر فیس‌بوک ۴۷.۴ درصد استفاده شده است. از دیگر اپلیکیشن‌های محبوب بین آمریکایی‌ها می‌توان به اینستاگرام، توییتر و پینترست اشاره کرد. 

comScores-findings 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات