تماشا کنید: برتری عملکرد لرزش‌ گیر اپتیکال دوربین لومیا 930 در برابر گلکسی اس 6 اج

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل، برای نمایش قدرت لرزش‌گیر اپتیکال خود، امکان آزمایش گوشی‌های مختلف با گلکسی اس 6 اج را فراهم کرده بود. اما رقابت در پلتفرم آماده شده توسط خود سامسونگ در رویارویی با لومیا 930 به ضرر این گوشی‌هوشمند تمام شده است.
تبلیغات

لومیا 930 را باید پرچمدار مایکروسافت بنامیم. این گوشی‌هوشمند از وجود صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی فول‌اچ‌دی، تراشه‌ی اسنپدراگون 800، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. با مقایسه‌ی مشخصات فنی لومیا 930 با محصولات کنونی موجود در بازار می‌توان به روشنی به این نتیجه رسید که این محصول در برابر پرچمداران اندرویدی جدید، بسیار ضعیف‌تر است.

در مقابل سامسونگ قرار دارد که از بهترین ماژول‌های سخت‌افزاری حال حاضر بازار استفاده می‌کند. همانطور که گفتیم سامسونگ در غرفه‌ی خود در کنگره‌ی جهانی موبایل پلتفرمی را برای نمایش قدرت لرزش‌گیر اپتیکال گوشی‌هوشمند خود تهیه کرده بود. این پلتفرم از دو نگهدارنده‌ی گوشی تشکیل شده بود که با استفاده از موتورهای تعبیه شده در زیرشان، کمی لرزش داشتند. در این حالت با ثبت تصاویر و نمایش تصویر هر دو گوشی‌هوشمند، عملکرد بهتر گلکسی S6 اج نمایش داده می‌شد.

اما یکی از کاربران که فیلم مقایسه‌ی لومیا 930 خود را در یوتیوب به اشتراک گذاشته، برتری گوشی‌هوشمند خود را به تصویر کشیده است.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات