۵ نکته مهم برای برون سپاری آنلاین

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود سایت‌های برون‌سپاری، کارآفرینان، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای کوچک می‌توانند از مزایای برون‌سپاری آنلاین بهره‌مند شوند.
تبلیغات

محول کردن کارها به یک نیروی مستقل می تواند راه هوشمندانه‌ای برای کم کردن هزینه‌های شما باشد؛ همین طور می توانید از وقت خود بهینه‌تر استفاده کنید.

قبل از برون سپاری باید به این نکات توجه کنید:

۱. خود را برای یک تعهد زمانی آماده کنید

در دراز مدت، برون‌سپاری در وقت و هزینه شما صرفه جویی می‌کند، ولی برای شروع باید کمی وقت بگذارید تا نیروی کار مناسب پیدا کنید. هر سایت برون‌سپاری دریایی از مهارت‌های مربوط به خود را دارد.

کمی وقت بگذارید تا سایت را بررسی کنید، چند پروژه کوچک ثبت کنید تا متوجه شوید که آیا نیازهای شما را تامین می‌کند یا خیر. در نظر داشته باشید که فریلنسرها مهارت‌های مختلفی دارند شاید بهتر باشد که آنها را در پروژه های مختلف آزمایش کنید تا فرد مناسب و مورد نظر خود را پیدا کنید.

۲. بدانید کدام پروژه ارزش برون سپاری دارد

اگر شما شرکت طراحی دارید مسلما کار جالبی نیست که پروژه‌های طراحی خود را برون‌سپاری کنید. شما باید بطور کامل تمام کارهایی را که بر اساس هسته اصلی مجموعه شما است، کنترل کنید. در عوض کارهایی مانند ورود اطلاعات، مدیریت ارسال ایمیل و نوشتن مطلب می‌توانند کارهای مناسبی برای برون‌سپاری باشد.

۳. توضیحات پروژه خود را با دقت بیان کنید

یک پروپوزال کامل، با جزئیات بیشتر شما را به هدفتان و دریافت پیشنهادهای با کیفیت از طرف فریلنسرها نزدیک می‌کند. برای اینکه از پیشنهادهای نامرتبط جلوگیری کنید بصورت دقیق زمان بندی، بودجه و موارد مورد نیاز دیگر را مشخص کنید.

۴. با دقت انتخاب کنید و کوچک شروع کنید

شما وارد محیطی می‌شوید که تعداد زیادی افراد با مهارت‌های متفاوت وجود دارند. با دقت پروفایل و رزومه آنها را مرور کنید، با افراد از طریق سیستم پیام سایت تماس بگیرید تا با برخورد آنها آشنا شوید. وقتی فریلسر را انتخاب کرید قبل از شروع کار اصلی چند کار کوچک انجام دهید.

۵. همه چیز را مکتوب کنید

و در آخر همه شرایط و قوانین را قبل از شروع کار مکتوب کنید. مشخص توضیح دهید چه چیزی باید تحویل داده شود، زمان تحویل چه روزی است، شرایط پرداخت به چه صورت است. اگر سایتی که از آن استفاده می‌کنید سرویس پرداخت امن دارد، از آن روش برای پرداخت استفاده کنید تا در صورت اختلاف متضرر نشوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات