تلفن P8 هواوی با باتری قدرتمند در راه است

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی به زودی پرچمدار جدیدش، P8 را رونمایی خواهد کرد. در تیزر جدیدی که این کمپانی منتشر کرده به طول عمر بالای باتری این تلفن هوشمند اشاره شده است.
تبلیغات

هر چه به ماه آوریل و زمان معرفی پرچمدار جدید هواوی نزدیک‌تر می‌شویم، باید بیشتر انتظار فاش شدن اطلاعات و تصاویر P8 را داشته باشیم. البته این بار تصویر یا اطلاعات غیر موثقی فاش نشده و آن چه در تصویر زیر می‌بینید، تیزر رسمی هواوی است که نشان می‌دهد با محصولی مواجه خواهیم بود که باتری پرظرفیت یا قابلیت ذخیره انرژی منحصر به فردی دارد.

huawei-p8-teaser

تصویری که در صفحه رسمی هواوی در شبکه اجتماعی Wibo منتشر شده به تلفن P8 اشاره دارد، اما قسمت جالب ماجرا این است که در داخل عدد 8، یک آیکان باتری هم قرار گرفته است. شاید بتوان این گونه برداشت کرد که این تلفن با باتری با ظرفیت بالا ارائه خواهد شد، اما با توجه به روندی که هواوی در سری P پیش گرفته، احتمالا با دستگاهی بسیار باریک روبرو خواهیم بود که نمی‌تواند مجهز به باتری خیلی قدرتمندی باشد. بنابراین حدس دیگر ما این است که شاید قابلیت‌های نرم‌افزاری و بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری ویژه‌ای در آن اعمال شده که به مصرف بهینه انرژی و در نتیجه افزایش طول عمر باتری کمک می‌کند. شاید هم چینی‌ها توانسته‌اند این تلفن را به گونه‌ای طراحی کنند که در بدنه‌ای باریک، سلول باتری پرظرفیتی را جای دهند!

هواوی P8 روز ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) رونمایی خواهد شد و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این دستگاه به نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 930 و ۳ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسل با فلش دوگانه LED و لرزش‌گیر اپتیکال و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات