ال جی فروش ۱۰ میلیون جی 4 را در سر می‌پروراند

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
این روزها سامسونگ بعنوان رقیب اصلی و کره‌ای ال‌جی، با گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. اما ال‌جی قصد ندارد خود را دور از ماجرا نشان دهد و برای اثبات این موضوع تا پایان ماه آپریل یا می جدیدترین پرچم‌دار خود با نام LG G4 را معرفی می‌کند.
تبلیغات

تاکنون ال‌جی اطلاعات زیادی درباره جی 4 ارایه نداده و تنها از طراحی آن صحبت کرده که قرار است نسبت به نسل قبل، با تغییرات زیادی همراه باشد. ال‌جی توقعات خود را برای جی 4 بالا برده و قصد دارد علاوه بر طراحی جدید، این دستگاه را به جدیدترین سخت‌افزار روز دنیا مجهز کند.

امروز Korea Times، از نقشه ال‌جی برای ترتیب دادن «یک کمپین تبلیغاتی بزرگ» در اروپا، کره جنوبی و ایالات متحده خبر داده و گفته که هدف ال‌جی از فروش جی‌ 4 به صورت جهانی ۱۰ میلیون واحد است. کمپانی کره‌ای مسلما هدف فروشی بیشتر از جی 3 را در نظر دارد، چرا که زمان عرضه این محصول در سال ۲۰۱۴، هدف فروش جهانی این پرچم‌دار را ۶ تا ۷ میلیون اعلام کرده بود.

علاوه بر این که ال‌جی تلاش دارد از بهترین ساخته خود، امسال فروش خوبی داشته باشد، با گوشی جی 4 قصد کنار زدن رقیب‌های چینی را که با سرعت در حال رشد هستند در سر می‌پروراند. اگر بخواهیم سر دسته این کمپانی‌‌‌های چینی در حال رشد را نام ببریم، باید به شیائومی اشاره کنیم که اکنون در بین بزرگترین شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند، رتبه سوم را دارد و اهداف بلند پروازانه‌ای نیز برای آینده در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات