ساعت هوشمند Oppo تنها در 5 دقیقه شارژ خواهد شد!

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد کمپانی چینی Oppo نیز تصمیم دارد به بازی ساعت‌های هوشمند وارد شود و برای این منظور یک ویژگی خاص در نظر گرفته است. بر اساس گزارش منابع داخلی این شرکت، ساعت هوشمند Oppo تنها به 5 دقیقه زمان برای شارژ کامل باتری نیاز خواهد داشت.
تبلیغات

 این منبع همچنین ادعا می‌کند ساعت هوشمند این سازنده، همراه با پرچمدار بعدی آن در بازار گوشی‌های هوشمند یعنی Oppo Find 9 رونمایی خواهد شد. ادعا می‌شود که این ساعت هوشمند از زمان اتصال به شارژ تا پر شدن باتری به 5 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت و پس از آن یک روز کامل شما را همراهی خواهد کرد.

البته این ادعا چندان هم بی اساس نیست و کمپانی اوپو با معرفی تکنولوژی شارژ سریع VOOC که در گوشی‌های هوشمند این شرکت قرار می‌گیرد عده‌ی بسیاری را شگفت‌زده کرده است. بنابراین این شایعه‌ی شارژ 5 دقیقه‌ای ممکن است در نهایت حقیقی باشد. باتری یک ساعت هوشمند به اندازه‌ی کافی کوچک هست که با یک شارژر VOOC بتوان در عرض 5 دقیقه آن را پر کرد. در هر حال در این لحظه نمی‌دانیم ساعت هوشمند Oppo از چه مشخصاتی برخوردار خواهد بود و آیا از سیستم‌عامل اندروید ور بهره خواهد برد یا پلتفرم اختصاصی این سازنده را یدک خواهد کشید.

تا جایی که می‌دانیم، استاندارد شارژ در پلتفرم اندروید ور تا حد زیادی به نوع بی‌سیم محدود شده و نمونه‌های فعلی شارژ بی‌سیم نیز توان برآوردن رویای 5 دقیقه‌ای اوپو را نخواهند داشت.

تصور می‌شود Oppo Find 9 طی سال جاری میلادی رونمایی شود. بنابراین بزودی با حقیقت ماجرا روبرو خواهیم شد. تا جایی که می‌دانیم، پرچمدار جدید اوپو در میان گوشی‌های هوشمند، یک دستگاه اندرویدی مجهز به اسنپدراگون 810، چهار گیگابایت حافظه رم و صفحه‌نمایش 5.5 اینچی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات