نسل دوم اپل واچ ممکن است از جنس پلاتین باشد

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
امشب قرار است مراسم معرفی اپل واچ برگزار شود و توجه بسیاری به سوی این مراسم است. اما وال‌ استریت ژورنال خبر مهمی درباره نسل بعدی این ساعت هوشمند پر بحث دارد. هر چند اپل قصد رونمایی از دستگاه جدیدی در طول مراسم امروز را ندارد، اما به گفته وال استریت ژورنال، در حال مطالعه بر روی پوشش‌هایی از جنس پلاتین برای نسل بعد ساعت خود است.
تبلیغات

اپل همچنین شایعاتی را که پیش از این مدعی بودند اپل در طراحی فروشگاه‌های خود تغییراتی برای جای دادن ساعت‌ها و امتحان‌ آن‌ها توسط خریدارن به وجود خواهد آورد، تایید کرده است.

این احتمال وجود دارد که اپل تجربه خرید دستگاه‌های اولیه خود را به فروشگاه‌های مخصوص خود محدود کند تا کنترل کاملی بر روی شیوه فروش ساعت‌ها داشته باشد و تجربه فروشی از آن‌ها بدست بیاورد. به گزارش رویترز، ممکن است حتی نمایندگان فروش اپل نیز در زمان عرضه، ساعت‌ها را در اختیار نداشته باشند. پیش از این اپل یک مراسم اختصاصی با خرده فروشان کالاهای لوکس در Colette شهر پاریس در ماه سپتامبر برگزار کرده بود. ممکن است اپل برای فروش نسخه ادیشن اپل واچ استراتژی خرده فروشی «فروشگاه در فروشگاه» را به کار گیرد. رویترز همچنین مدعی است که اپل در ماه‌های گذشته با Nordstrom نیز مذاکره داشته است.

ساعت هوشمند اپل واچ از ماه آوریل با پوشش‌هایی در دو نسخه کوچک و بزرگ به ترتیب با اندازه ۳۸ میلی‌متر و ۴۲ میلی‌متر که از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و طلای ۱۸ عیار مقاوم در برابر خط و خش ساخته شده، عرضه خواهد شد. جنس بند‌های ساعت اپل نیز از لاستیک، چرم و استیل است. هنوز بند طلا برای اپل واچ رسما از طرف اپل معرفی نشده اما جان گرابر، یکی از افراد متخصص در امور کمپانی اپل، می‌گوید قیمت اپل واچ تمام طلا احتمالا بسیار گران خواهد شد و تا ۲۰٫۰۰۰ دلار می‌رسد. 

مدل اسپورت اپل واچ از شیشه lon-X در بخش جلویی و پلاستیک در بخش پشتی تهیه شده در حالی که هر دو مدل استیل و طلای این ساعت هوشمند در بخش جلویی از کریستال یاقوت کبود و در بخش پشتی از سرامیک بهره می‌برد. اپل هنوز هیچ قیمتی برای ساعت‌های خود اعلام نکرده و تنها گفته که شروع قیمت از ۳۴۹ دلار خواهد بود. امشب‌ ساعت ۲۰:۳۰ خبر‌های بیشتری از این ساعت هوشمند خواهیم شنید. با پوشش زنده زومیت از این مراسم همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات