با اپلیکیشن شارژر، همیشه اعتبار دارید

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
مطالعه 3 دقیقه
اگر سیم کارت شما اعتباری باشد حتماً تا حالا برای خریدن شارژ روش‌های مختلفی را امتحان کرده‌اید. مدتی است که نرم افزارهایی برای این هدف در استورهای مختلف اندرویدی ارائه شده و امروز قصد داریم بهترین آنها را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

نکته جالب این است که با وجود ظهور چند ساله ی گوشی های هوشمند و انواع نرم افزارهای کاربردی برای استفاده از قابلیت‌های بی‌شمار سیستم عاملی مانند اندروید، ارائه دهندگان خدمات مرتبط با شارژ خیلی دیر به فکر ساختن نرم افزاری قابل اتکا برای خرید شارژ افتادند.

نرم افزار شارژر احتمالاً اولین نرم افزاری است که برای خرید شارژ به کاربران عرضه شد. این نرم افزار حدود 1 سال و نیم پیش در استورهای داخلی و خارجی منتشر شد و حالا با بیش از دویست هزار کاربر و امتیاز بالای 4.7 از 5 در استورهای مختلف، یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای کاربردی ایرانی است. همانطور که از نام این نرم افزار پیدا است موضوع آن در رابطه با خرید شارژ سیم‌کارت اپراتورهای همراه کشور است. اگر یادتان باشد در گذشته‌های نه چندان دور باید برای شارژ سیم کارت‌های اعتباری به مغازه‌های سرکوچه و دکه‌های روزنامه فروشی مراجعه می‌کردید، مدتی بعد هم خرید شارژ از دستگاه‌های خودپرداز و بعد از آن اینترنت و کد‌های دستوری خرید آفلاین امکان پذیر شد.

با ظهور تلفن‌های هوشمند اندرویدی، بسیاری از روش‌های قدیمی جای خود را به خرید نرم‌افزاری شارژ دادند، روشی که هم هوشمندانه‌تر و هم ساده‌تر است.

نرم‌افزار شارژر با بسیاری از نرم‌افزار‌های خرید شارژ که در بازارهای مختلف اندروید وجود دارند متفاوت است. این نرم‌افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده و به عبارت بهتر کاربرپسند و چشم نواز است و در طراحی آن به جزئیات بسیاری توجه شده است.

charger

در این نرم‌افزار می‌توانید بدون تعویض سیم‌کارت، برای هر شماره‌ای‌ که می‌خواهید شارژ بخرید. برای خرید شارژ برای شماره‌های دیگر خود و یا دیگر اعضای خانواده و دوستان، می‌توانید از دفترچه تلفن تعبیه شده در نرم‌افزار استفاده کنید. استفاده از لیست برگزیده‌ها در دفترچه تلفن نیز کاربری آن را بسیار راحت‌‌تر می‌کند.

نمایش تاریخچه تمامی خرید‌ها از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. خرید شارژ اینترنتی برای دریافت کد شارژ هم در این نرم‌افزار وجود دارد‪.‬ این امکان بیشتر مناسب کاربران همراه اول است که به صورت مستقیم امکان شارژ شگفت انگیز ندارند.‬‬

یکی دیگر از بخش‌های این نرم‌افزار، صفحه اطلاعات تماس‌ها است. در این صفحه شما می‌توانید تاریخچه تماس‌هایی که با دیگران گرفته‌اید را مشاهده کنید و ببینید بیشتر اعتبار سیم‌کارت خود را صرف ارتباط با چه کسانی کرده‌اید.

بخش پیام‌های این نرم‌افزار هنوز خالی است اما برای ارتباط بهتر با کاربران تعبیه شده است و نکته مثبت آن عدم نمایش پیام‌ها در نوتیفیکیشن بار اندروید است، جایی که بسیاری از نرم‌افزارها بی خود و بی جهت آن را اشغال می‌کنند ولی شارژر پیام‌ها را تنها درون نرم‌افزار خودش به شما نشان می‌دهد.

این نرم افزار یک ویجت هم دارد که سابقه سه خرید آخر شما را در خود ثبت می‎کند و به کمک آن می‎توانید به صورت میانبر به صفحه پرداخت اپ منتقل شوید. در صفحه تنظیمات هم می‌توانید برخی از ویژگی‎های نرم‎افزار را برای خود شخصی سازی کنید.

یکی از محدودیت‎های این نرم‎افزار که دیگر نرم‎افزارهای مشابه این محدودیت را ندارند، تمرکز بر روی فروش شارژ است. البته این می‌تواند در نوع خود یک مزیت به حساب بیاید اما در هر حال اضافه کردن خدمات پایه اپراتورها در صفحات داخلی، گزارش نموداری از میزان مصرف و خدماتی از این دست، نه تنها از مینیمال بودن آن چیزی کم نمی‎کند بلکه می‎تواند به بهبود این نرم‎افزار و استفاده بیشتر کاربران کمک کند.

این نرم افزار را می توانید از مایکت، گوگل پلی و سایت نرم افزار به آدرس getcharger.ir دریافت نمایید.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات