باتری گلکسی S6 قابل تعویض است، اما نه به سهولت گذشته

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
طرفداران گلکسی اس های سامسونگ همیشه از دو ویژگی گوشی‌های‌هوشمند خود به‌عنوان فاکتورهای مثبت در قیاس با رقبا یاد می‌کنند.
تبلیغات

امکان تعویض باتری و افزایش حافظه‌ی داخلی با استفاده از حافظه‌ی میکرو SD دو قابلیتی است که با معرفی گلکسی S6، گویا دیگر در دسترس نیست. البته متخصصان XDA روشی را برای خارج کردن باتری یافته‌اند.

اعضای فروم XDA راهی را برای خارج کردن باتری گلکسی S6 یافته‌اند. با توجه به اینکه سامسونگ در ساخت نسل جدید پرچمدار خود از شیشه و فلز استفاده کرده و دیگر خبری از قاب پشتی پلاستیکی نیست، از این‌رو خارج کردن باتری نیز دیگر به همان سادگی گذشته نیست.

براساس اطلاعات ارائه شده که برگرفته از راهنمای تهیه شده برای گلکسی S6 است، می‌توان با کمی زحمت، باتری این گوشی‌ هوشمند سامسونگ را نیز خارج کرد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که خارج کردن باتری می‌تواند گارانتی گوشی را باطل کند.

سامسونگ قویا در راهنمای کاربری گلکسی اس 6 به این موضوع اشاره کرده که فرآیند خروج باتری باید توسط سرویس‌کاران و تعمیرکاران مجاز صورت پذیرد، چراکه هرگونه آسیب در صورت خارج کردن باتری می‌تواند گارانتی گوشی را باطل کند. خارج کردن باتری گلکسی S6 نیازمند طی کردن مراحلی است که در ادامه یک به یک به آن اشاره می‌کنیم:

  • خارج کردن سیم‌کارت پیش از آغاز خارج کردن باتری از گوشی‌هوشمند
  • خارج کردن کاور پشتی گوشی
  • بازکردن پیچ‌های موجود در پشت و خارج کردن‌ آن‌ها
  • خارج کردن بورد مدار پشتی
  • قطع کردن اتصالات باتری
  • خارج کردن باتری گوشی‌ هوشمند

سامسونگ در راهنمای کاربری گوشی‌هوشمند خود، تصاویر و توضیحات بیشتری را نیز در این خصوص ارائه کرده است. در صورتی که دوست دارید نگاهی به راهنمای کاربری ۱۳۸ صفحه‌ای گلکسی S6 داشته باشید، می‌توانید این سند را دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات