قیمت‌گذاری عجیب 1083 دلاری ساعت هوشمند هواوی در سایت آمازون شعبه آلمان

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
پیش فروش ساعت هوشمند هواوی در وب‌سایت آلمانی زبان آمازون از ساعاتی پیش آغاز شده است. نکته مهم و البته نامتعارف در این بین قیمت‌گذاری عجیب این ساعت است.
تبلیغات

وب‌سایت Amazon.de چند ساعت قبل، پیش فروش ساعت هوشمند هواوی را آغاز کرده است. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده 999 یورو معادل 1083 دلار است!

پرداخت چنین هزینه‌ای آن هم برای یک ساعت هوشمند اندرویدی به واقع عجیب و غریب است. چرا که بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که ساعت هواوی علی رغم برخورداری از ویژگی‌های ظاهری و فنی ممتاز، اینقدرها هم نمی‌ارزد.

خوشبختانه آمازون در انتهای صفحه پیش فروش ساعت هوشمند هواوی متذکر شده است که درج قیمت به معنی قیمت نهایی و تمام شده محصول نیست و ممکن است تغییر کند.

قیمت خرده فروشی این محصول در صفحه تولید کننده درج نشده است. قیمت فروش آمازون ممکن است در آینده تغییر کند.- آمازون آلمان

این کاری است که آمازون عموما در مورد محصولاتی که پیش فروش می‌شوند انجام می‌دهد. اینکار به خصوص در مورد محصولاتی که برچسب قیمت نامعقول دارند و کمپانی سازنده نیز قیمت نهایی را اعلام نکرده به وقوع می‌پیوندد. بسیاری از افراد منتظر اعلام قیمت نهایی ساعت هوشمندی هستند که هواوی در کنگره جهانی موبایل 2015 معرفی کرد. قیمت این ساعت هوشمند جدید هر چقدر هم که باشد ما بعید به نظر می‌رسد که برچسب قیمت آن عددی نزدیک به 1000 دلار را نمایش دهد. با این اوصاف به نظر می‌رسد حتی مدل طلایی این ساعت که متشکل از سه اونس طلای 24 عیار است قیمتی به مراتب کمتر از 1000 دلار داشته باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات