زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته دوم اسفندماه)

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
مطالعه 3 دقیقه
دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن گجتی کاربردی‌تر کمک خواهند کرد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

زوم‌اپ هفتگی به پیشنهادهای شما می‌پردازد. در ادامه با ۴ اپلیکیشن پیشنهادی کاربران، همراه زومیت باشید.

اگر اپلیکیشن کاربردی و خوبی می‌شناسید آن را از طریق ایمیل‌آدرسبه ما معرفی کنید.

ساینا

اپلیکیشن ایرانی ساینا، یک برنامه ارتباطی با امکانات برقراری تماس رایگان، ارسال پیام متنی، چت گروهی، ارسال عکس، فیلم و استیکرهای جذاب و دوست داشتنی می‌باشد. با ساینا می‌توانید با هرجای دنیا تماس و پیام درون‌شبکه رایگان داشته و با کمترین هزینه نسبت به نرم‌افزارهای مشابه، تماس بین‌المللی خارج از شبکه ساینا داشته باشید. همچنین به منظور نشان دادن کیفیت مکالمات خارج از شبکه، ساینا ۱۵۰۰۰ ریال شارژ هدیه برای افرادی که تازه ثبت‌نام کرده‌اند، در نظر گرفته است.

اپلیکیشن ساینا

در ساینا شناسه کاربری، شماره تلفن شما خواهد بود. نیازی به اضافه کردن دوستان خود نیز ندارید، تمام دوستان شما که از ساینا استفاده می‌کنند، به طور خودکار به لیست مخاطبین شما اضافه خواهند شد.

اپلیکیشن ساینا توسط آقای مهدی به زومیت معرفی شده است.

SoundSeeder Music Player

SoundSeeder Music Player برنامه‌ای برای پخش موسیقی با امکان اتصال اسپیکرهای بی‌سیم به گوشی یا تبلت و برخوردار از یک ویژگی منحصربفرد است. کلیه اسپیکرهایی که به گوشی یا تبلت شما وصل می‌شوند به کمک WiFi Hotspot و به صورت همزمان، مانند یک سیستم صوتی بزرگ موسیقی را پخش خواهند کرد.

اپلیکیشن SoundSeeder Music Player

اپلیکیشن SoundSeeder Music Player توسط آقای محمدرضا یوسف زاده به زومیت معرفی شده است.

RedBloack! -The Brain Training Game

چپ، راست، چپ، چپ، راست، چپ، راست، راست. چقدر می‌توانید ادامه دهید؟ !RedBloack یک بازی فکری ایرانی است که حافظه دیداری و سرعت‌عمل شما را به چالش می‌کشد. بازی را دانلود کرده و در یک رقابت چند نفره، توانایی‌های خود را به رخ دوستانتان بکشید.

اپلیکیشن !RedBloack

اپلیکیشن !RedBloack توسط توسعه‌دهنده آن، آقای سید علیرضا میرکاظمی، به زومیت معرفی شده است.

Vieather

اپلیکیشن Vieather، وضعیت آب‌و‌هوا را با یک رابط‌کاربری مدرن تلفیق کرده تا به شما تجربه‌ای جدید و جذاب ارائه کند. هر چیزی که نیاز داشته باشید در این اپلیکیشن ویندوزفونی پیش‌بینی شده و در یک صفحه به شما نمایش داده می‌شوند. Vieather اطلاعات خود را از Weather.com و AccuWeather.com دریافت می‌کند.

اپلیکیشن Vieather

قابلیت شخصی‌سازی این اپلیکیشن، به شما امکان می‌دهد، هر چیزی را تغییر دهید. از رنگ کاشی و زبان گرفته تا فرمت نمایش تاریخ و واحد سنجش.

Vieather توسط آقای غلامرضا محمدی به زومیت معرفی شده است.

این اپلیکیشن‌ها را دانلود نموده و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرسبه ما معرفی و لینک آن را برای زومیت ارسال کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با ما مطرح نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات