زوم‌اَپ: مدیریت فیدهای RSS با Fedora Reader در ویندوزفون

یک‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
حتما در روزهای رونمایی از ویندوز 10 با Universal Windows Apps آشنا شده‌اید. اپلیکیشن‌های قابل نصب بر روی ویندوز و ویندوزفون که Fedora Reader یکی از آن‌ها در زمینه‌ی مدیریت RSS‌ها است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Fedora Reader بر خلاف اپلیکیشن‌های هم‌سبک خود که در زمینه‌ی RSS‌ها فعالیت می‌کنند، ظاهری بسیار شبیه و متناسب با ویندوز 10 دارد و استفاده از فونت‌های نازک و حالت جدید دکمه‌های ویندوز 10 در آن مشاهده می‌شود. این اپلیکیشن به طور فوق‌العاده‌ای سریع و سبک است و با توجه به حجم کم آن که از یک مگابایت هم کمتر است، محیط کاملا روانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با اولین اجرای این اپلیکیشن لیستی از RSS‌های برگزیده و پر طرفدار به شما نمایش داده می‌شود تا در صورت تمایل بتوانید در کنار فید‌های مورد نظر خود، از این گزینه‌های پیشنهادی نیز که در زمینه‌ی اخبار، سرگرمی، تکنولوژی و... فعالیت دارند استفاده کنید.

Fedora-Reader2

این اپلیکیشن از یک منوی کناری نیز بهره می‌برد که با کشیدن انگشت از سمت چپ به داخل نمایان می‌شود و امکانات مفید و میانبرهایی نظیر اضافه کردن فید جدید، بروزرسانی فیدها، علامت‌گذاری به عنوان خوانده شده، تنظیمات و... را در اختیار شما می‌گذارد که البته این گزینه‌ها تنها در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن قابل مشاهده هستند و در صورتی که داخل یکی از فید‌ها قصد استفاده از این منو را داشته باشید با گزینه‌های متفاوتی همچون تغییر سایز نوشته‌ها، اشتراک‌گذاری، باز کردن در مرورگر و... مواجه خواهید شد. وجود سه پوسته‌ی مختلف روشن، تاریک، و وابسته به زمان روز یا شب، نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن در زمینه‌ی شخصی‌سازی آن به حساب می‌آید و با توجه به universal بودن این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند تجربه‌ی یکسانی را در زمینه‌ی مطالعه‌ی RSS‌ها در ویندوز 8.1 و ویندوزفون 8.1 داشته باشند.

برای دانلود این اپلیکیشن از لینک زیر استفاده کنید.

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات