مایکروسافت رابط کاربری مربوط به مرحله‌ نصب ویندوز 10 را تغییر داده است

یک‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از رونمایی از ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت، ردموندی‌ها به آرامی در حال بروزرسانی و اعمال تغییرات روی سیستم‌عامل خود هستند. یکی از مواردی که در سال‌های اخیر و نسخه‌‌های گذشته‌ی ویندوز، تغییر چندانی به خود ندیده، رابط کاربری مربوط به نصب ویندوز است که در ویندوز ۱۰ تغییر کرده و بروز شده است.
تبلیغات

براساس گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت در بیلد جدید ویندوز ۱۰، رابط کاربری مربوط به نصب ویندوز را تغییر داده است. Neowein تصویری را منتشر کرده که به ادعای نویسنده، مشابه محیط نصب ویندوز ۱۰ است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، محیط نصب ویندوز بصورت کامل تغییر کرده است.

NeoWinWin10

اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که در میانه‌ی صفحه‌ی نمایش حلقه‌ای برای نمایش پیشرفت نصب قرار دارد و در قسمت پایین نیز مراحل فرآیند نصب سیستم‌عامل با جزئیات نمایش داده می‌شود. در بالای صفحه‌ی نمایش نیز پیامی مبنی بر نصب نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ با فونت بزرگ درج شده و در قسمت زیرین آن نیز جمله‌ای قرار گرفته که گویای شروع مجدد چندباره‌ی سیستم است. از این‌رو کاربر دعوت به انتظار می‌شود.

هرچند این تصویر بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما شاهد دگرگون شدن ساختار صفحه‌ی مربوط به نصب سیستم‌عامل ویندوز در مقایسه با نسخه‌های پیشین هستیم. احتمالا در بیلد‌های آتی شاهد تغییرات بیشتر و اضافه شدن مواردی به این صفحه خواهیم بود، چراکه به‌نظر می‌رسد مایکروسافت تغییرات در این قسمت را آغاز کرده و هنوز کامل نشده است.

دیروز نیز تصاویر جدیدی از محیط ویندوز ۱۰ در بیلد جدید منتشر شده بود. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات