تصاویر منتسب به اچ‌تی‌سی وان E9 منتشر شد

یک‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی هفته‌ی گذشته در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل از پرچمدار خود وان M9 رونمایی کرد. حال تصاویری از گوشی‌هوشمند منتسب به وان E9 منتشر شده است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی از سال گذشته در کنار گوشی‌هوشمند پرچمدار خود، نسخه‌ی ارزان‌تری از آن را نیز تحت عنوان سری E روانه‌ی بازار می‌کند. حال تصاویری از گوشی منتسب به وان E9 منتشر شده است. شماره‌ی مدل این گوشی‌هوشمند A55 است و اچ‌تی‌سی آن را به‌عنوان نسل جدید وان E8 که سال گذشته روانه‌ی بازار کرد، معرفی خواهد کرد.

E9Int

همانطور که در تصاویر نیز می‌بینید، می‌توان بدنه‌ی پلاستیکی را به‌همراه بلندگوهای بوم ساند در این گوشی‌هوشمند دید. دوربین وان E9 نیز ساختار دایره دارد و کمی از بدنه‌ی دوربین بیرون زده است.

براساس شنیده‌های پیشین، مشخصات فنی وان E9 شامل تراشه‌ی هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک با فرکانس کاری دو گیگاهرتز و بهره‌گیری از هسته‌های Cortex-A53، پردازنده‌ی گرافیکی PowerVRG6200 و سه گیگابایت رم خواهد بود. ضمنا باید به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در عقب و اندروید آبنبات چوبی اشاره کرد. انتظار می‌رود این گوشی‌هوشمند با برچسب قیمت ۵۰۰ دلاری روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات