سامسونگ 5 تندیس زرین برند برتر از نگاه مصرف‌کنندگان ایرانی دریافت کرد

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
روابط عمومی سامسونگ ایران خبر از انتخاب این شرکت به عنوان محبوب‌ترین کمپانی سال 1393 بر اساس نتایج نظرسنجی مردمی از نگاه مصرف‌کنندگان ایرانی داده است. برند سامسونگ به عنوان محبوب‌ترین برند در گروه‌های گوشی تلفن همراه، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی و یخچال فریزر و تبلت شناخته شد و تندیس زرین برند محبوب را از آن خود کرد.
تبلیغات

به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی برندهای برتر و محبوب مصرف‌کنندگان، روز یکشنبه 10 اسفند ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، مراسم معرفی برندهای برتر در گروه‌های محصولی مختلف برگزار شد. این مراسم که با حضور مقامات کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی برپا گردید، برندهای برتر معرفی شدند. روند انتخاب این برندها بر اساس نظرسنجی مردم صورت گرفته است. پس از گذشت دو ماه از اعلام فراخوان نظرسنجی، حدود یک میلیون و 187 هزار و 306 رأی در 76 گروه کالا و خدمات، ثبت شد و برندهایی که در هر گروه بیشترین آرای مردمی را دریافت کردند، به عنوان محبوب‌ترین برند گروه کالایی موردنظر معرفی شدند که در میان برندهای خارجی، برند سامسونگ در سه گروه محصولی، تندیس زرین و در چهار گروه محصولی، تندیس سیمین را دریافت کرد.

شایان ذکر است به منظور ترویج فرهنگ تقدیر از هواداران مردمی برندها، از میان هواداران برندها از سراسر کشور که در نظرسنجی شرکت کرده بودند، به قید قرعه یک نفر از هواداران برند محبوب انتخاب و هدیه خود را از برند محبوب خود دریافت کردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات