کاور Dot View برای تلفن وان ام 9 اچ‌تی‌سی رویت شد

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته اچ‌تی‌سی یکی از خلاقانه‌ترین کاورهای موبایل را برای وان ام 8 معرفی کرد. حال نسخه جدید این کاور زیبا برای پرچمدار جدید این کمپانی، وان ام 9 ارائه شده است.
تبلیغات

اگر شما تلفن وان ام 8 و کاور دات ویو آن را تجربه کرده‌اید، حتما با قابلیت‌های آن آشنا هستید. این کاور که جنس آن از سیلیکون است، حالتی لاستیکی دارد که به خوبی از بخش پشت و نمایشگر تلفن محافظت می‌کند. اما محافظی که روی نمایشگر تلفن را می‌پوشاند، دارای سوراخ‌هایی است که اجازه می‌دهد برخی اطلاعات و نوتیفیکیشن‌ها را از روی کاور مشاهده کنید، بنابراین می‌توانید اطلاعاتی مثل ساعت، وضعیت آب و هوا، تماس‌های از دست رفته و نوتیفیکیشن‌های دیگر را به صورت سفارشی‌سازی شده بر روی کاور هوشمند Dot View مشاهده کنید. حتی یکی دو بازی مخصوص این کاور نیز وجود دارد تا کاربر بتواند از روی کاور بازی هم کند. حال نسخه جدید این کاور برای وان ام 9 نیز رویت شده است.

در صورتی که این محصول به صورت رسمی وارد بازار شده و نرم‌افزار آن نیز بروزرسانی شود، احتمالا بتوانیم نگاهی از نزدیک به آن داشته باشیم. شاید کیس دات ویو برای وان ام 9 کاربردهای بیشتری هم داشته باشد و قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده شده باشد.

برخی از کاربران نیز شکایت‌هایی از این کاور برای پرچمدار قبلی اچ‌تی‌سی داشتند، از جمله این که وقتی آن را باز می‌کنند تا با تلفن کار کنند، بخش رویی به خاطر حالت ارتجاعی جنس آن روی دست برمی‌گردد که کار با دستگاه را مشکل می‌کند. شاید این مورد هم در مدل جدید رفع شده باشد.

کاور Dot View برای وان ام 9 اچ‌تی‌سی

نظر شما درباره این محصول خلاقانه اچ تی‌سی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات