ال جی جی 4 ممکن است به اندروید 5.1 مجهز شود

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
مدتی پیش در مورد یک پروفایل برای شما گفته بودیم که نمایانگر شماره مدل پرچمدار آینده‌ی ال‌جی بود. دستگاهی با رزولوشن صفحه‌نمایش 1440 در 2560 که تصور می‌شود همان جی 4 برای بازارهای آسیایی باشد. اکنون شماره مدل این دستگاه یک بار دیگر مشاهده شده و اطلاعات بیشتری در اختیارمان قرار داده است.
تبلیغات

 این دستگاه در وب‌سایت بنچ‌مارک html5test با اندروید 5.1 و شماره‌ی LMY29F مشاهده شده است. این شماره، همان شماره ساخت اندروید 5.1 در دستگاه‌های اندروید وان بوده که پیش از این شاهدش بودیم.

51h

تصور می‌شود در اندروید 5.1 شاهد بهبود وضعیت مدیریت حافظه‌ی رم، بهبود پایداری سیستم، محافظت در برابر بسته شدن ناگهانی اپلیکیشن‌ها و بهبود عمر باتری باشیم. این نسخه همچنین باید برخی مشکلات موجود در عملکرد "Okay Google"، مشکلات بخش صدا و نوتیفیکیشن‌ها را نیز برطرف کند.

اگرچه در کنگره جهانی موبایل 2015 شاهد معرفی ال‌جی جی 4 نبودیم، اما این تصمیم حرکت عاقلانه‌ای از سوی ال‌جی برای جلوگیری از رویارویی مستقیم با پرچمداران بزرگ بازار یعنی گلکسی اس 6 و وان ام 9 به شمار می‌رود. آخرین حرف و حدیث‌ها، به یک ماه دیگر برای معرفی ال‌جی جی 4 اشاره می‌کنند. علاوه بر این، یکی از مقام‌های اجرایی ال‌جی نیز اعلام کرده بود که با توجه به معرفی ال‌جی جی3 در ماه می، عجله‌ای برای رونمایی از نسل بعدی پرچمدار این شرکت وجود ندارد و ال‌جی همچنان می‌تواند زمان بیشتری روی تکمیل دستگاه خود صرف کند.

بنابراین در صورتی که آنچه تا کنون دیده‌ایم صحت داشته باشد، ال‌جی جی 4 بزودی به همراه اندروید 5.1 رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات