تماشا کنید: اسکنر اثر انگشت در گلکسی‌ اس 6‌‌های سامسونگ اینگونه کار می‌کند

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج اولین دستگاه‌های سامسونگ هستند که از سنسور اثر انگشت بر اساس لمس ساکن استفاده می‌کنند. نسل‌ قبلی دستگاه‌های سامسونگ که مجهز به اسکنر اثر انگشت بودند، کاربری دلپذیری نداشتند اما اکنون استفاده از این ویژگی در گلکسی اس 6‌های جدید بسیار بهتر شده است.
تبلیغات

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، اسکنر اثر انگشت در گوشی‌های سامسونگ برای پرداخت از طریق موبایل در پی‌پال و سامسونگ پی است. همچنین از این سنسور تعبیه شده در دکمه خانگی می‌توان برای باز کردن قفل دستگاه نیز استفاده کرد.

بسیاری از ما دوست داریم بدانیم این اسکنر اثر انگشت در پرچم‌دار‌های جدید سامسونگ چگونه کار می‌کنند و کمپانی کره‌ای چه بهبود‌هایی در دقت و سرعت شناسایی آن‌ها به وجود آورده است. وب‌سایت sammobile در طول کنفرانس MWC 2015 موفق شده با گلکسی اس 6 کار کند و ویدیویی از روند شناسایی و فعالیت اسکنر اثر انگشت این دستگاه بسازد.

برای شناسایی اولیه و در واقع ثبت انگشت خود در دستگاه باید چندین بار مناطق مختلف سر انگشت خود را روی دکمه خانگی بگذارید و همینطور چند باری انگشت خود را حرکت دهید. همانطور که در ویدیو زیر نیز مشاهده خواهید کرد، مدت زمان باز شدن دستگاه با اثر انگشت شما به سختی بیشتر از یک ثانیه طول می‌کشد. 

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات