تصاویر گوشی One M9 Plus اچ‌تی‌سی فاش شد

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
امروز دو تصویر منتسب به گوشی One M9 اچ‌تی‌سی روی شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد که یک دستگاه با نمایشگر 5.2 اینچی، دوربین دایره‌ای شکل بزرگ در قسمت پشت همراه با فلاش دوگانه را نشان می‌دهد.
تبلیغات

از نظر ظاهری هر دو تصویر با هم یکسان هستند ولی به نظر می‌سد مشخصات فنی آنها کمی متفاوت باشد.

برای شروع باید بگوییم این گوشی به یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل یا همان QHD مجهز شده است. تراشه وان ام 9 پلاس یک نمونه هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز یا سیستم روی یک چیپ اسنپ‌دراگون 810 خواهد بود که می‌تواند در مدل‌های مختلف فرق داشته باشد. 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور تشخیص اثر انگشت و اسپیکرهای قدرتمند بوم‌ساند از دیگر مشخصات فنی این گوشی است.

اگر این افشاگری‌ها را کنار بگذاریم، هنوز برنامه اچ‌تی‌سی برای ارتقای گوشی One M9 نامشخص است. به نظر می‌رسد گوشی که در تصاویر دیده می‌شود به مراحل پایانی ساخت خود رسیده باشد، ولی شاید تحت عنوان یکی از اعضای خانواده دیزایر در چین که به سیستم روی یک چیپ مدیاتک مجهز شده یا به نام One M9 در بازار کشورهای غربی با پردازنده اسنپ‌دراگون فروخته شود. به نظر می‌رسد زمان همه چیز را مشخص کند و اگر نمی‌توانید تا آن زمان صبر کنید بهترین گزینه از این خانواده تایوانی گوشی One M9 خواهد بود.

HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images 1
HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images
HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات