نایب رئیس سونی از گوشی اکسپریا زد 4 و موفقیت‌های اکسپریا زد 3 می‌گوید

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی در کنگره جهانی موبایل 2015 بارسلونا، تنها از تبلت Z4 رونمایی کرد و خبری از پرچمدار جدید این کمپانی ژاپنی یعنی اکسپریا Z4 نبود. گرچه به صورت غیر مستقیم معرفی این گوشی در آینده نیز تایید شد. اما نایب رئیس ارتباطات جهانی و روابط عمومی سونی موبایل در این رابطه صحبت کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تیم هریسون - نایب رئیس ارتباطات جهانی و روابط عمومی سونی موبایل در مصاحبه خود با وب‌سایت انگلیسی Trusted Reviews ضمن تایید معرفی یک پرچمدار جدید در آینده نزدیک اعلام کرده است که Z4 نسل بعدی محصولات این کمپانی است که از آن رونمایی خواهد شد. البته سونی به صورت رسمی از زمان دقیق عرضه اکسپریا زد 4 صحبتی نکرده است، ولی هریسون با اشاره به اینکه این شرکت ژاپنی دیگر به سیستم چرخه 1 ساله برای معرفی پرچمداران باز نخواهد گشت، این انتظار را ایجاد کرده است که اکسپریا زد 4 پیش از سپتامبر و در حاشیه‌ی نمایشگاه IFA 2015 رونمایی شود. (اکسپریا زد 3 سال گذشته در ماه سپتامبر معرفی شد)

هریسون با اشاره به محصولات خانواده Z3 از جمله مدل پرچمدار این سری با نمایشگر 5.2 اینچی، گوشی زد 3 کامپکت و تبلت زد 3 کامپکت، از موفقیت آنها در بازار گفت و اضافه کرد هنوز اشتیاق زیادی برای خرید این محصولات در بین کاربران وجود دارد.

پیر پرون نایب رئیس سونی در اروپای غربی به The Inquirer گفته است که این کمپانی یک گوشی پرچمدار جدید را معرفی نمی‌کند که صرفا فقط این کار را انجام داده باشد. اوی می‌گوید:

نوآوری در عرضه و معرفی پرچمدار جدید با مگاپیکسل‌های بیشتر روی دوربین و مشابه آن نیست، نوآوری جایی است که چگونه زندگی مشتریان خود را بیش از پیش نوآورانه‌تر و وابسته‌تر کنید. ما همچنان به عرضه سخت‌افزار جذاب ادامه خواهیم داد ولی همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود. پشت هر کدام از آنها فلسفه‌ای وجود دارد. اگر به دنبال گسترش تجربه‌های مشتریان خود از نقطه نظر تکنولوژی هستید، مطمئن شوید که این تجارب در اسرع وقت برای بیشترین تعداد مشتریان شما فراهم شده است، حتی آنهایی که 6 ماه پیش محصولاتی را از شما خریداری کرده‌اند. 

در حال حاضر نقطه ابهام جایی است که سونی نمی‌تواند زمان دقیق عرضه اکسپریا زد 4 را به ما بگوید، اما احتمالا با توجه به شایعات قبلی، تابستان سال جاری میلادی این اتفاق رخ می‌دهد. پرچمدار جدید سونی باید به یک پردازنده اسنپ‌دراگون 810 و در دو مدل مختلف با نمایشگر 1080p و نمایشگر QHD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل رونمایی شود.

یادتان باشد تصویری که در مطلب منتشر شده است تنها یک نمونه مفهومی است و امکان دارد نسخه نهایی گوشی اکسپریا زد 4 کاملا با این عکس متفاوت باشد.

نظر شما درباره معرفی دو پرچمدار در یک سال توسط کمپانی سونی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات