مدیرعامل سایانوژن پیش بینی می‌کند: سامسونگ 5 سال دیگر نابود خواهد شد

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
در سال ۲۰۱۴ سامسونگ کسب و کار خوبی نداشت، حتی عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند را نیز به اپل واگذار کرد. سامسونگ امیدوار است با فروش پرچمداران جدید خود این خلا را پر کند، اما مدیر عامل سایانوژن پیش می‌کند که سامسونگ در این زمینه موفق نخواهد بود و ۵ سال دیگر نابود می‌شود.
تبلیغات

کریک مامستر - مدیر و موسس سیستم‌عامل سایانوژن  در مصاحبه‌ای با بیزنس اینسایدر به این موضوع اشاره می‌کند که کاهش فروش و عدم موفقیت برای بیشتر سازندگان گوشی‌های هوشمند پیش خواهد آمد و برای اثبات حرف خود نوکیا را مثال زد که حالا فقط خاطرات این کمپانی به جا مانده است. او همچنین گفت اپل نیز ممکن است آینده‌ای شبیه به نوکیا داشته باشد. البته او به این موضوع اشاره کرده که در دنیای فناوری بازیگران تازه کار بازار را خوب شناخته‌اند و آن‌ها در حال ربودن گوی سبقت از کمپانی‌های بزرگ هستند. به عنوان مثال کمپانی هندی Micromax که فقط در مدت هشت ماه توانسته رشدی بسیار قابل توجه داشته باشد. وی دلیل رشد این شرکت‌های نوپا را، شناخت عالی از بازار رقابتی و قدرت مانور سریع آنها شمرده است. وی باور دارد که این کمپانی‌های نوپا تا پنج سال آینده، سامسونگ را نبود می‌کنند.

سایانوژن تا به حال فقط به ارائه یک کاستوم رم از اندروید با نام CyanogenMOD اکتفا کرده بود که اخیرا نیز طی توافقی با کوالکام، قرار است سیستم عامل تغییر شکل یافته آن‌ها روی گوشی‌های شرکت کوالکام نصب شوند؛ البته سرمایه گذاری مایکروسافت بر روی این سیستم عامل زنگ خطر بزرگی برای اندروید بازان بزرگ بازار است.

نظر شما در باره‌ی اظهارات کریک مامستر چیست؟ آیا اپل و سامسونگ نیز آینده‌ی شبیه به نوکیا خواهند داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات