اپل‌واچ رویایی خود را در این وب‌سایت بسازید

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل‌واچ با تمام قابلیت‌های کاربردی خود معرفی شد؛ این ساعت هوشمند دارای دو اندازه، رنگ‌های متنوع و طرح بند مختلف است. اخیرا وب‌سایتی در زمینه معرفی مدل‌های مختلف اپل‌واچ فعالیت می‌کند که با مراجعه با آن می‌توانید ساعت هوشمند رویایی خود را بسازید.
تبلیغات

 وب‌سایت MixYourWatch این امکان را فراهم می‌کند تا از میان انواع بدنه‌ها، رنگ‌ها، بندها و اندازه‌ها، اپل واچ مورد علاقه خود را بسازید. این سایت شخص ثالث بوده و با اپل ارتباطی ندارد، با انتخاب طرح مورد علاقه‌ی خود می‌توانید آماده خرید ساعت هوشمند خود باشید. البته این وب‌سایت قیمتی از ساعت تولید شده شما را ارائه نمی‌دهد.

اپل واچ در سه نوع استیل، آلومینیومی و طلایی و سه طرح بند پلاستیکی، چرمی و استیل ارائه شده است.کمپانی اپل سعی کرده تا سلیقه‌ها و کاربردهای مختلف را پوشش دهد. ساعت هوشمند اپل برای خانم‌ها، آقایان، ورزشکاران، پوشش رسمی یا اسپورت و تقریباً تمامی سلیقه‌ها طراحی شده است و البته طبق شایعات اپل هر نوع بندی را با هر نوع بدنه عرضه نخواهد کرد.

endless apple watches.0

احتمالا اپل واچ در ابتدای عرضه با هزاران اپلیکیشن همراه خواهد بود و قیمت پایه آن برای ارزان‌ترین نسخه هم ۳۴۹ دلار اعلام شده است. اپل واچ ضدآب نیست اما می‌تواند چندین قطره آب را تحمل کند و عمر شارژ آن نیز احتمالاً یکی دو روز خواهد بود. انتظار داریم در کنفرانس آینده روز دوشنبه اپل در مورد قیمت و زمان عرضه دقیق آن نیز اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات