تماشا کنید: مقایسه سرعت گلکسی اس 6 اج با آیفون 6

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
با معرفی حافظه UFS 2.0 روی دستگاه‌های رده‌بالای سامسونگ از جمله گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج که به تازگی معرفی شده‌اند، پنهان کردن هیجان ناشی از کنجکاوی برای اطلاع از عملکرد این دستگاه دشوار است. باید ببینیم این گوشی‌ها در مقابل رقبای سرسخت خود چه حرف‌هایی برای گفتن دارند. با زومیت همراه باشید تا سرعت گلکسی اس 6 اج سامسونگ را در مقابل آیفون 6 اپل بسنجیم.
تبلیغات

  اگر به تمامی پیشرفت‌های گفته‌ شده، 3 گیگابایت رم DDR4 و یک پردازنده قدرتمند چون اگزینوس 7420 سامسونگ را اضافه کنیم، آن وقت به نظر می‌رسد از نظر زمان اجرای اپلیکیشن‌ها و بارگذاری فایل‌ها، با در دست داشتن گلکسی اس 6 یا اس 6 اج سامسونگ، یک برنده واقعی را در دست داریم.

اما وقتی قرار باشد هر کدام از این گوشی‌ها در مقابل رقیب قدرتمند خود یعنی آیفون 6 اپل قرار بگیرند، کمی قواعد بازی تغییر خواهد کرد. گلکسی اس 6 اج سامسونگ با پردازنده اگزینوس 7420 خود تقریبا در بنچمارک‌های بررسی علمکرد چند هسته‌‌ای پردازنده در بالاترین مکان‌های جدول قرار می‌گیرد و از نظر بررسی تک هسته‌ای، پردازنده پرقدرت A8 اپل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

برای بررسی و مقایسه واقعی سرعت عملکرد گلکسی اس 6 اج سامسونگ در مقابل آیفون 6 اپل، ویدئویی از کنگره جهانی موبایل 2015 منتشر شده است که معیار سنجش‌ آنها اجرای اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سیستم عامل مانند لیست مخاطبین، پیام‌رسان، دوربین و غیره بوده است. برای مقایسه، زمان بارگذاری اپلیکیشن‌ها مستقیما روی نمایشگر معیار اصلی بوده است.

اگر به خوبی این ویدئو را مشاهده کنید، می‌بینید هر دو پردازنده از نظر سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها، شانه به شانه هم حرکت می‌کنند. باید گلکسی اس 6 اج سامسونگ را از نظر داشتم رم با تکنولوژی برتر و فناوری ذخیره‌سازی پیشرفته روی نمایشگر QHD با توجه به پیش زمینه‌ای که از سنگین بودن رابط کاربری تاچ‌ویز داریم، ستایش کنیم، ولی یادمان باشد پردازنده A8 اپل تنها یک نمونه دو هسته‌ای در کنار 1 گیگابایت رم است و پا به پای گلکسی اس 6 اج سامسونگ به رقابت می‌پردازد.

به نظر شما برتری با گلکسی اس 6 اج سامسونگ است یا آیفون 6 اپل؟

دانلود ویدئو

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات